ENRA start met dealerpanel: 'Handelaren zitten vol goede ideeën'

ENRA start met dealerpanel: 'Handelaren zitten vol goede ideeën'
Linda Hoogeveen, marketeer bij ENRA. Foto: ENRA.

ENRA begint dit najaar met een dealerpanel. Samen met twaalf rijwielhandelaren gaat de verzekeraar op zoek naar verbeteringen in de dienstverlening.

Twaalf rijwielhandelaren krijgen een exclusieve kans om op vaste basis mee te denken over de ontwikkelingen bij ENRA. De verzekeringsmaatschappij heeft een adviespanel opgezet om de dienstverlening professioneler te maken.

"Onze rijwielhandelaren zijn onze oren en ogen in die markt", zegt marketeer zegt Linda Hoogeveen. "Na twee succesvolle klantevenementen met enthousiaste reacties is deze stap voor ons een logisch vervolg."

Tevredenheidsonderzoek

Als uitgangspunt gaat het dealerpanel dit najaar van start met de uitslagen van een grootschalig tevredenheidsonderzoek. Dit onderzoek vindt plaats van 11 augustus tot en met 8 september. Hierin wordt een grote groep rijwielhandelaren die met ENRA werken om feedback gevraagd. Een onafhankelijk onderzoeksbureau zal de uitkomsten verwerken en omzetten naar sterke punten, verbeterpunten en kansen.

Inmiddels heeft ENRA de groep rijwielhandelaren compleet en staat het tevredenheidsonderzoek klaar bij het onderzoeksbureau. Hoogeveen kijkt hoopvol uit naar de uitkomsten van dit onderzoek. "Uit de eerdere klantenevenementen blijkt dat onze rijwielhandelaren vol met goede ideeën zitten", aldus Hoogeveen. "We kijken uit naar een mooie samenwerking met waardevolle inzichten en kunnen niet wachten tot we van start kunnen."