Vier nieuwe medewerkers bij Kruitbosch
Bij Kruitbosch zijn de afgelopen maanden vier nieuwe medewerkers in dienst gekomen. Vanaf 1 februari is het Kruitbosch-team versterkt met Peter Agten.
Bij Kruitbosch zijn de afgelopen maanden vier nieuwe medewerkers in dienst gekomen. Vanaf 1 februari is het Kruitbosch-team versterkt met Peter Agten.
Weer een nieuwe aanwinst bij Multicycle: Cees van Heuveln maakt sinds begin februari deel uit van de serviceafdeling van het bedrijf.
Na een loopbaan bij onder andere Gazelle, Multicycle en Hans Struijk Fietsen is Peter Cijs nu gestart als zelfstandig ondernemer.
Vanwege de groei bij Schwalbe Nederland b.v. breidt Schwalbe het team per 1 maart 2018 uit met een nieuwe salesmanager: Alphons Turk.
Oneway Distribution organiseerde op 19 februari de SQlab Academy. Dealers werden bijgeschoold over het aanmeten van zadels, grips, inlegzooltjes en sturen.
De eerste Kruitbosch Academy is succesvol verlopen. In een afwisselend keuzeprogramma werden dealers geïnformeerd over verschillende onderwerpen.
Aron Scheppink is aangetrokken als Business Development Manager door Urban Iki. Scheppink is per 1 februari fulltime in dienst getreden bij OGK Europe BV.
Sinds 1999 werkt Bert-Jan Luimes bij USVA Bikes in het Overijsselse Haarle. Tussen de Sallandse heuvels en bossen bouwt hij aangepaste fietsen.
Eugen Uppelschoten schrijft in zijn weblog 'Succes' over terugblikken op de successen van het afgelopen jaar, en vooruitkijken naar het komende retailjaar.
Gazelle heeft tot aan 2020 een nieuwe dealernetwerkstrategie bepaald. Doel is een kleiner en kwalitatief hoogstaand dealernetwerk.
Het nieuwe regeringsbeleid geeft prioriteit aan de vorming van nieuwe infrastructuur voor zelfrijdende voertuigen en de daarbij behorende systemen.
Kennen jullie dat gevoel van die klant die je op social media een totale uitbrander heeft gegeven, vervolgens een maand later poeslief in je winkel staat?
Mark van den Broek van Call2know blogt over retail. Ditmaal over customer lifetime value, kortweg CLV. CLV is cruciaal om te overleven als retailer.