
Vier nieuwe medewerkers bij Kruitbosch
Bij Kruitbosch zijn de afgelopen maanden vier nieuwe medewerkers in dienst gekomen. Vanaf 1 februari is het Kruitbosch-team versterkt met Peter...

Service support Multicycle uitgebreid met Cees van Heuveln
Weer een nieuwe aanwinst bij Multicycle: Cees van Heuveln maakt sinds begin februari deel uit van de serviceafdeling van het bedrijf. Cees zit vanaf...

Peter Cijs gestart als zelfstandig ondernemer
Na een loopbaan bij onder andere Gazelle, Multicycle en Hans Struijk Fietsen is Peter Cijs nu gestart als zelfstandig ondernemer met zijn...

Alphons Turk nieuwe salesmanager Schwalbe Nederland
Vanwege de groei bij Schwalbe Nederland b.v. breidt Schwalbe het team uit met een nieuwe salesmanager. Alphons Turk zal Schwalbe Nederland vanaf 1...

Dealers spijkeren kennis bij met SQlab Academy van Oneway
Oneway Distribution organiseerde op 19 februari de SQlab Academy. Een 20-tal dealers kwam naar het idmatch Bikelab in Capelle aan den IJssel, de...

Eerste Kruitbosch Academy succesvol verlopen
De eerste Kruitbosch Academy is succesvol verlopen. In een afwisselend keuzeprogramma werden dealers geïnformeerd over verschillende onderwerpen....

Urban Iki trekt Aron Scheppink aan
Aron Scheppink is aangetrokken als Business Development Manager door Urban Iki. Scheppink zal de ambities van het in februari 2017 geïntroduceerde...

'Het draait om details bij bouwen aangepaste fietsen'
Sinds 1999 werkt Bert-Jan Luimes bij USVA Bikes in het Overijsselse Haarle. Tussen de Sallandse heuvels en bossen bouwt hij samen met zijn collega's...

BLOG Succes
Nu het kalenderjaar weer op z'n eind loopt en de drukte in de winkel sterk is afgenomen, komt er ruimte om terug te blikken en vooruit te kijken. Elk...

Gazelle gaat meer doen met minder dealers
Gazelle heeft tot aan 2020 een nieuwe dealernetwerkstrategie bepaald. Doel is een kleiner en kwalitatief hoogstaand dealernetwerk.

BLOG Wat biedt het regeringsbeleid voor fietsensector?
Het nieuwe regeringsbeleid geeft prioriteit aan de vorming van nieuwe infrastructuur voor zelfrijdende voertuigen en de daarbij behorende systemen....

BLOG Gemene woorden van klanten
Kennen jullie dat gevoel van die klant die je op social media een totale uitbrander heeft gegeven, vervolgens een maand later weer poeslief in je...

BLOG Customer lifetime value verbeteren
Mark van den Broek van Call2know blogt over retail. Ditmaal over customer lifetime value, kortweg CLV. Weer zo'n hippe term, zult u misschien denken....