De volgende 5 genomineerden voor de Tweewielerwinkel-verkiezing

De volgende 5 genomineerden voor de Tweewielerwinkel-verkiezing

De verkiezing van de Tweewielerwinkel van het Jaar 2020 is in volle gang. Nadat we maandag de eerste 5 genomineerden hebben gepresenteerd, zijn dit de volgende 5: Bike Center Woerden, De Mooij Fietsen, Geniet van Fietsen, Nijland Tweewielers en Zwaan Bikes.

Afgelopen maandag maakten we de eerste 5 van de 20 genomineerden voor de verkiezing van de Tweewielerwinkel van het Jaar 2020 bekend: Ben de Ruiter Fietsen, De Jonge 2Wielers, Fietsen Gerrit Claessens, Maxstein Tweewielers en Smit Brandhoff Tweewielers. Hieronder presenteren we de volgende 5 bedrijven. Ook zij krijgen deze zomer bezoek van een mystery shopper, worden online geanalyseerd en krijgen nog een uitgebreidere financiële check.
Aanstaande zaterdag 25 juli presenteren we de genomineerden 11 tot en met 16, maandag 27 juli volgen de laatste 5 genomineerden en is het strijdveld compleet.

Bike Center Woerden

  • Ondernemer: Gerard Bouman
  • Vestigingsplaats: Woerden (NL)
  • Showroomoppervlak: 600 m2
  • Werkplaatsoppervlak: 45 m2

Waarom zou je Tweewielerwinkel van het Jaar 2020 moeten worden?

bike center woerden“In de 14 jaar dat we bestaan, hebben we een duidelijke keuze gemaakt in onze doelgroep en het segment waarin we actief willen zijn. Daarbij hebben we afscheid genomen van diverse merken en onze winkel en servicecenter op onze nieuwe koers aangepast. Resultaat is dat we meer tijd voor onze klanten hebben, een goed advies kunnen geven en klanten aan ons bedrijf kunnen binden.”

De Mooij Fietsen

  • Ondernemers: Kees de Mooij en Moniek Snepvangers
  • Vestigingsplaats: Bergen op Zoom (NL)
  • Showroomoppervlak: 900 m2
  • Werkplaatsoppervlak: 100 m2

Waarom zou je Tweewielerwinkel van het Jaar 2020 moeten worden?

de mooij“We zijn een goed voorbeeld van een tweewielerbedrijf met een lange historie die zichzelf weer opnieuw heeft uitgevonden. In onze winkel hebben we gekozen voor een beperkt aantal productgroepen en voeren e-bikes de boventoon. Dit maakt het voor klanten een stuk overzichtelijker en biedt ons de mogelijkheid om een echte sfeerbeleving neer te zetten. Met zelfs een boom in de winkel om de duurzaamheid van fietsen te benadrukken.”

Geniet van Fietsen

  • Ondernemer: Ronald van Rumpt
  • Vestigingsplaats: Nunspeet (NL)
  • Showroomoppervlak: 290 m2
  • Werkplaatsoppervlak: 30 m2

Waarom zou je Tweewielerwinkel van het Jaar 2020 moeten worden?

geniet van fietsen“Onze visie is dat we ervoor willen zorgen dat onze klanten optimaal kunnen genieten van fietsen. Dat begint al met een winkel en een Service & Techniek-afdeling die schoon, fris en overzichtelijk zijn. Vervolgens besteden we veel tijd aan voorlichting en advies. Dit alles met als doel de klant een fiets of e-bike te verkopen die het beste bij hem of haar past zodat de klant ook daadwerkelijk optimaal kan genieten van fietsen.”

Nijland Tweewielers

  • Ondernemer: Ramon Nijland
  • Vestigingsplaats: ‘s-Heerenberg (NL)
  • Showroomoppervlak: 700 m2
  • Werkplaatsoppervlak: 250 m2

Waarom zou je Tweewielerwinkel van het Jaar 2020 moeten worden?

nijland tweewielers“Onze ambitie is het leukste tweewielerbedrijf van Nederland te zijn, waarbij de klant fan van ons bedrijf wordt. Om dat te bereiken hebben we een winkel die er altijd top uitziet, voeren we een ruim assortiment A-merken voor jong en oud en verlenen we onze klanten heel veel service. Kleine reparaties lossen we direct op, een leenfiets is standaard en haal- & brengservice is hier vanzelfsprekend.”

Zwaan Bikes Rotterdam

  • Ondernemer: Dave Zwaan
  • Vestigingsplaats: Rotterdam (NL)
  • Showroomoppervlak: 110 m2
  • Werkplaatsoppervlak: 38 m2

Waarom zou je Tweewielerwinkel van het Jaar 2020 moeten worden?

zwaan bikes rotterdam“We richten ons met name op de forens en presenteren hen een aanbod dat perfect aansluit bij zijn of haar wensen. Daarbij is het onze overtuiging dat je geen tevreden klant krijgt door hem of haar de duurste fiets aan te bieden, maar door de fiets te verkopen die bij de klant en zijn mobiliteitsbehoefte past. Wij willen dat klanten met plezier terugdenken aan het verkoopgesprek en die ervaring met hun omgeving delen.”

Dit artikel wil je nu natuurlijk ook lezen:


Hoofdpartner

Partner