Award beste online performance voor Atlas Fietsen

Award beste online performance voor Atlas Fietsen

Onderdeel van de jurering van de winkels die deelnemen aan de verkiezing van de Tweewielerwinkel van het Jaar is een beoordeling van de online performance. Dit jaar stak Atlas Fietsen uit Alphen aan den Rijn er op dit terrein met kop en schouders bovenuit.

Online is een belangrijk kanaal geworden in de huidige retail. Om die reden is dit al een aantal jaren een aandachtspunt voor de jury. Op verzoek van de vakjury heeft online specialist Paul de Vries zijn licht over de verschillende sites laten schijnen.

Een 8 voor de site van Atlas Fietsen

Een goede presentatie op de, vooral mobiele, website is belangrijk om contact met klanten te leggen en te onderhouden. Met een mooie score van het rapportcijfer 8 laat Atlas Fietsen zien qua online performance uit te blinken.

Logisch navigeren en goed schaalbare site

Wat is dan zo goed aan de site van Atlas Fietsen? Op de website zijn verschillende certificaten weergegeven. Opvallend is verder dat de site bijzonder gebruiksvriendelijk (navigeren gaat eenvoudig en logisch) en responsive (hij schaalt goed op verschillende apparaten) is. Er wordt goed gebruik gemaakt van SEO-paginatitels. Prettig is dat de medewerkers er individueel op staan, inclusief hun contactgegevens. Qua reviews scoort Atlas heel hoog; er zijn er diverse weergegeven. Het assortiment is tenslotte direct weergegeven met zelfs een top 5 aan fietsen. Verbeterpuntjes zijn er ook. Zo mist de video en kan de menubalk beter.


Hoofdpartner:

Partners:

Harrie Hoitink

Harrie Hoitink

Hoofdredacteur Tweewieler