Tweewieler Café: van je fietsenwinkel een merk maken

Tweewieler Café: van je fietsenwinkel een merk maken
Johan Rietsema (links) en Jan de Jong gaan tijdens Tweewieler Café in gesprek over het bouwen van een merk.

Je winkel wint overduidelijk aan kracht, wanneer je deze als een merk positioneert. Maar hoe je dat doet? Tijdens het eerste Tweewieler Café gingen Jan de Jong van Muon en Johan Rietsema van Binnenbrand Brand Environment Architects hier uitgebreid op in. Kijk het interview nu terug.

Jan de Jong van e-bikefabrikant Muon wil de tweewielerbranche naar een hoger plan brengen. Essentieel daarbij is dat winkels sterke merken zijn, waar de klant centraal staat en de dienstverlening naar een ultiem hoog niveau stijgt. Hoe je van je winkel een sterk merk maakt en dit ook goed positioneert laat Jan de Jong samen met Johan Rietsema van Binnenbrand zien. Rietsema is de man achter het concept van Velodrome in Roden en het fameuze Rinsma Modeplein in Gorredijk.

Harrie Hoitink

Harrie Hoitink

Hoofdredacteur Tweewieler