Webinar over gastvrijheid gemist? Kijk hem nu terug

Webinar over gastvrijheid gemist? Kijk hem nu terug
Presentatrice van het webinar is Annemarie Brüning, bekend van Hart van Nederland en Shownieuws.

Gastvrijheid is essentieel voor jouw klanten, maar het werkt ook door in je eigen bedrijf. Hoe zorg je voor een gastvrije bedrijfscultuur? Vorige week organiseerde OOMT een webinar over gastvrijheid. Heb je het webinar gemist? Kijk het dan nu terug en doe er je voordeel mee.

In een tweewieler- of autobedrijf is het vaak druk en staat iedereen onder tijdsdruk. Lukt het dan nog om gastvrij te zijn? Dat blijkt nog niet zo simpel. Eigenaar van Autobedrijf Janssen, Ilse Janssen, herkent dit goed: “Ik denk dat de intentie in tweewieler- en autobedrijven heel goed is, maar gastvrijheid schiet er op drukke momenten wel eens bij in.”

Over gastvrijheid in gesprek gaan

In het webinar dat door OOMT samen met de vakbladen Tweewieler en AMT werd georganiseerd, is naast Ilse Janssen ook Milo Berlijn, trainer en eigenaar van Trainmark, te gast. Hij wordt door bedrijven ingehuurd om te trainen op gastvrijheid: “Voordat ik aan de training begin, werk ik vaak undercover mee in het bedrijf. Daar word ik altijd functioneel ingewerkt over de processen en protocollen, maar het gaat nooit over hoe werknemers onderling met elkaar omgaan en hoe ze omgaan met gastvrijheid.” Het is volgens Berlijn belangrijk daar als team met elkaar over in gesprek te gaan: “Wat vinden we normaal in ons bedrijf, want wat je richting je collega’s doet, doe je ook richting de klant.”

Bekijk het webinar direct terug.