Bike Totaal De Jong meest klantvriendelijke bedrijf binnen verkiezing

Bike Totaal De Jong meest klantvriendelijke bedrijf binnen verkiezing

Alle 20 genomineerden die deelnamen aan de verkiezing van de Tweewielerwinkel van het Jaar zijn bezocht door een mystery shopper. Deze beoordeelde finalist Bike Totaal De Jong als beste met een rapportcijfer 9,3. Opvallend is dat alle genomineerde bedrijven hoge ogen gooiden.

Misschien wel een van de belangrijkste elementen in een winkel: de waardering van de klant. Opdat de jury hier een goed oordeel over kan vellen, zijn door Tweewieler mystery shoppers naar de 20 genomineerde bedrijven gestuurd. Zij komen onaangekondigd binnen en doen zich voor als een klant die een fiets wil kopen. Dit jaar viel op dat de deelnemende winkels klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. De scores waren aanzienlijk beter dan voorgaande jaren. Het gros van de bedrijven scoorde een acht of hoger, slechts één bedrijf haalde een cijfer lager dan een zeven.

Rapportcijfer 9,3

Veruit de hoogste score was er voor finalist Bike Totaal De Jong in Wommels. Deze winkel werd met een 9,3 beoordeeld. De Jong scoorde goed op het gebied van de ontvangst, het advies tijdens het verkoopgesprek, de deskundigheid en de complete en verzorgde winkel. Namens het team van Bike Totaal De Jong nam eigenaar Jornt Zijlstra de Award voor het meest klantvriendelijke bedrijf in ontvangst.


Hoofdpartner:

Partners:

Harrie Hoitink

Harrie Hoitink

Hoofdredacteur Tweewieler