Vijf redenen waarom een goede productpresentatie werkt

Een goede productpresentatie is onmisbaar. De klant ziet makkelijk en snel het assortiment. Een hoogwaardige productpresentatie nodigt klanten uit om rond te kijken en de aanwezige informatie tot zich te nemen. Dit geldt ook voor de bandenpresentatie. Het Schwalbe-shopsysteem biedt nog méér dan alleen een overzichtelijke productpresentatie.

Vijf redenen om voor een Schwalbe-shopsysteem te kiezen:

1. Omzetverhogend

Benut de winkelruimte maximaal met het Schwalbe-shopsysteem. Het shopsysteem werkt met bandendragers, bestaande uit vier haken. Hierdoor is het mogelijk om kleinere banden tussen de grote banden te hangen. Het shopsysteem is geschikt voor zowel de werkplaats als de winkelruimte. Om de winkelbeleving te vergroten en klanten te informeren biedt Schwalbe diverse POS-materialen aan om de klant op weg te helpen bij zijn of haar keuze.

Schwalbe-shopsysteem
Er is ook een overzichtelijk ventieldisplay.

2. Voorraadhoudend (en voorraadverlagend)

Plaats het shopsysteem in uw winkel en houd overzicht over uw bandenvoorraad. Door een vaste indeling in uw shopsysteem en handige schapkaarten ziet u in een oogopslag welke banden moeten worden bijbesteld.

3. Overzichtelijk en informatief

De bijhorende shopkaartjes zijn duidelijk en voorzien van alle informatie om de juiste banden te kiezen. Om de verkoop te bevorderen en de klant op weg te helpen is er de Schwalbe bestsellerdisplay en ventieldisplay. Voor meer beleving kan de accountmanager samen met de fietsdetaillist nagaan wat bij zijn of haar winkel past én werkt.

Schwalbe-shopsysteem

4. Strakke uitstraling

Het shopsysteem is tijdloos en past binnen iedere winkelrichting. Van shopkaartjes tot aan POS-materialen en verpakkingen, Schwalbe heeft hierin een duidelijke stijl en kleurstelling die ervoor zorgen dat het gehele shopsysteem een strakke uitstraling heeft.

5. Service

Het shopsysteem wordt door Schwalbe opgebouwd en onderhouden. In overleg wordt de beste indeling bepaald en ingemeten in uw winkel. De accountmanager bekijkt welke shopindeling voor de fietsdetaillist werkt. Daarnaast wordt het shopsysteem door de accountmanager geüpdate met de nieuwste shopkaartjes en waar nodig bijgewerkt tot aan het opnieuw indelen van het bandenassortiment. Indien nodig wordt samen met de dealer jaarlijks een nieuw assortiment gekozen en ingedeeld.

Voor meer informatie over het shopsysteem, neem contact op met uw accountmanager.

Dit artikel is gesponsord door Schwalbe