Campagne met Cancellara bij Louis Verwimp

Campagne met Cancellara bij Louis Verwimp

Eurosport nutrition - vermarkt door Louis Verwimp - lanceert een consumentencampagne rond wielericoon Fabian Cancellara. Kern daarvan is een winactie waarbij sporters tot en met eind oktober maandelijks kans maken op vele prijzen. Voor dealers zijn er laagdrempelige mogelijkheden om te profiteren van deze campagne.

In de actieperiode spoort Eurosport nutrition consumenten aan om sportvoeding aan te schaffen. Vervolgens moeten de consumenten de aankoopbon scannen of fotograferen en uploaden op een speciale actiepagina. Aan het begin van elke maand krijgen de winnaars persoonlijk bericht.

Maandelijks prijzenpakket

Dealers worden geïnformeerd in het geval de hoofdprijzen via hun zaak zijn gevallen. Maandelijks zijn er mooie prijzen; zo zijn er telkens twee starttickets te winnen voor Chasing Cancellara, het internationale event waarbij fietsers de mogelijkheid hebben om zij aan zij met Cancellara te rijden. Daarnaast worden er een gesigneerd Le Col-shirt van ‘Spartacus’, vijftien bidons met gesigneerde kaart, tien sets Eurosport nutrition en vele andere prijzen verdeeld.

POS-materiaal voor dealers

Wielerzaken kunnen eenvoudig inhaken op deze campagne. Eurosport nutrition levert gratis POS-materiaal, bestaande uit een vloerdisplay met Cancellara-standee en A5-folderhouder. Deze materialen zijn gratis beschikbaar voor dealers die ten minste een compleet gevulde display met sportvoeding afnemen (of die eerder al hebben afgenomen). Eurosport nutrition creëert verder een toolkit met online uitingen. Zo zijn er diverse visuals en banners die dealers mogen plaatsen op hun websites en social media.


Deze artikelen vind je vast ook interessant:


Hoofdprijs is fietsvakantie naar Zwitserland

Deze winactie loopt tot en met eind oktober 2021. Elke maand maken consumenten dus opnieuw kans op deze prijzen. Aan het einde van de actie, begin november verloot Eurosport nutrition onder alle deelnemers een fietsvakantie naar Zwitserland. Deze heeft een waarde van 1.450 euro.

Nieuwe merken bij Louis Verwimp: QM Sports Care en Gato Sports

Groothandel Louis Verwimp heeft verder twee nieuwe merken toegevoegd: QM Sports Care en Gato Sports.
QM Sports Care is een reeks van hoogwaardige massage- en lichaamsverzorgingsproducten op natuurlijke basis voor sporters. QM Sports Care heeft in 2020 de stap gezet van hoog kwalitatitieve ambachtelijke producten voor een select groepje topteams naar een uitbreiding van dit gamma dat nu beschikbaar is voor professionele én amateur sporters.

Ambachtelijke crèmes voor profpeloton

Sinds 2012 is het merk QM Sports Care aanwezig in het WorldTour wielerpeloton. Het ontwikkelingsprocédé is ontstaan midden in Vlaanderen waar men koers ademt. Daar werden oliën en massage crèmes op ambachtelijke wijze gemaakt voor vóór en na de sport. Dit alles op basis van natuurlijke producten. Zo ontstond een reeks formules en recepten die eigen zijn aan het merk QM Sports Care. Al direct in 2012 kwam de eerste interesse vanuit het profpeloton om gebruik te maken van deze vernieuwende vorm van voorbereiding voor de training en wedstrijd alsook het snellere recuperatievermogen van spieren na de inspanningen. Anno 2021 is er een samenwerking met meerdere heren- en damesteams in het WorldTour peloton.

Ook nieuw bij Verwimp: Gato Sports reflectie

Vanaf april is Louis Verwimp ook distributeur van Gato Sports voor tweewielerzaken in de Benelux. Gato Sports heeft een uitgebreid assortiment op het gebied van reflectie, verlichting, (hydraytion) belts en accessoires.
De focus van de producten ligt op kleding en accessoires, die het wandelen, hardlopen en fietsen veiliger en comfortabeler maken met producten van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Met hun samenwerking willen Louis Verwimp en GATO Sports groei en ontwikkeling in de tweewielerbranche realiseren. In eerste instantie met het huidige assortiment, en later mogelijk ook met nog meer fietsgerelateerde items.