
Gastvrij zijn voor de klant. Dat klinkt heel logisch in deze tijd. Maar zijn we wel zo gastvrij? Ron heeft daar soms zijn bedenkingen bij.
Gastvrij zijn voor de klant. Dat klinkt heel logisch in deze tijd. Maar zijn we wel zo gastvrij? Ron heeft daar soms zijn bedenkingen bij.
In deze podcast gaan Milo Berlijn. Ilse Janssen en René Bestevaar onder leiding van Annemarie Bruning in gesprek over gastvrijheid. Klanten die zich...
Gastvrijheid gaat veel verder dan klanten welkom heten met een vriendelijk hoi en een vers gezet kopje koffie: het is klanten aan je binden, ze met...
Klanten worden steeds mondiger en kritischer. Bovendien is het lastiger om ze naar een jouw tweewielerwinkel te krijgen. Ook medewerkers veranderen,...
In de week van 9 tot en met 15 mei 2022 vindt de eerste landelijke ‘Week van de Stenen Winkel’ plaats. Een initiatief om lokale winkels in het...
Uit een groot koopstromenonderzoek in Nederland (KSO21) blijkt dat ‘winkelen’ in vijf jaar tijd een compleet andere gedaante heeft gekregen. Het...
Na Hoorn en Alkmaar hebben Mike van Vliet en Leon Slijkerman hun derde E-bike Store geopend; in het oostelijk havengebied van Amsterdam. Bij het...
Je winkel wint overduidelijk aan kracht, wanneer je deze als een merk positioneert. Maar hoe je dat doet? Tijdens het eerste Tweewieler Café gingen...
In de fietsenbranche is nog een wereld te winnen als het gaat om een goed interieur, zeker in vergelijking met sectoren als de horeca en...
Het e-bike merk doppio heeft een nieuwe website, compleet met 3D-configurator en Augmented Reality-tool. Consumenten zien exact hoe hun ontworpen...