Met de tv-campagne wil het e-bike merk bouwen aan een sterk consumentenvertrouwen en consumenten stimuleren om QWIC- dealers te bezoeken. Alle communicatie draait rondom het dealernetwerk waar QWIC te vinden is. Momenteel heeft QWIC een groot direct leverbaar aanbod van e-bikes en wil ze alle dealers ondersteunen door interesse te wekken in haar product. Met de slogan; 'met jouw QWIC is alles dichtbij', legt ze de nadruk op de mobiliteit van de elektrische fiets en op de aanwezigheid van meer dan 750 verkooppunten verspreid.
15 jaar jong merk
In de 15 jaar dat QWIC bestaat is het merk uitgegroeid tot één van de top 10 e-bike merken in Nederland. QWIC heeft een sterk dealernetwerk en is nu klaar voor de volgende stap, het lanceren van een grote tv campagne voor consumenten. De campagne wordt na Nederland ook in het buitenland uitgerond. Doel is zoveel mogelijk mensen te verleiden om de auto te laten staan, op de elektrische fiets te stappen en zo het CO2 verbruik te reduceren.