Ellis Capello marketingdirecteur bij Accell

Ellis Capello marketingdirecteur bij Accell

Accell Western Europe heeft met Ellis Capello een nieuwe marketingdirecteur. Ellis heeft meer dan 20 jaar ervaring in verschillende internationale marketing en e-commerce gerelateerde functies.

Ellis Capello startte in 2016 bij Bugaboo als global marketing director en heeft vervolgens nog drie jaar als managing director commercial van APAC Bugaboo in Shanghai gewoond. Recentelijk heeft ze nog een periode bij Philips gewerkt. Ellis startte op 1 februari bij Accell Western Europe, na 100 dagen deelt ze haar ervaringen. 

Groeiende populariteit

De populariteit van (elektrische) fietsen en e-bakfietsen groeit. De e-bike, waarvan Accell in 2004 pionier-fabrikant was, maakt de wereld toegankelijker voor een grote groep mensen. “Wij zien de vraag naar fietsen, e-bikes en speed pedelecs, de komende jaren alleen maar toenemen”, merkt Ellis Capello op. “Fietsen vervangen in toenemende mate de auto en dragen zo bij aan een leefbare omgeving en minder verkeersopstoppingen in stedelijke gebieden. Met onze Nederlandse fietsmerken KOGA, Sparta en Batavus willen we nog meer mensen uit de auto en op de fiets krijgen.”  

Internationale groei

Ellis Capello verwacht door haar ruime ervaring internationaal stappen te kunnen zetten: “Met mijn uitgebreide netwerk en jarenlange ervaring breng ik de kennis mee die we nodig hebben om in verschillende landen en op verschillende kanalen ons nog beter te positioneren.”

De aftrap van het plenaire programma in de wielerhal met links Herbert Workel (CFO), Herman Bramer (CEO) en moderator Rens de Jong.

Tevreden geluiden op het Dynamo Retail & Ride Event

Het jaarlijkse Dynamo Retail & Ride Event vond eind november plaats in de wielerhal van Omnisport Apeldoorn. Het evenement verwelkomde 900 ondernemers en leveranciers uit de fietsbranche, die zich op de beursvloer in het middenterrein presenteerden. Ondanks uitdagende omstandigheden in de fietsmarkt verging het de dealers van Dynamo Retail Group (DRG) goed.

Velofollies: opmars van e-bike in álle segmenten

Velofollies: opmars van e-bike in álle segmenten

De tweewielerbranche mag dan her en der onder druk staan, Velofollies (17 t/m 19 januari) heeft daar totaal geen last van. De fietsbeurs in Kortrijk Xpo is tot de laatste plaats toe bezet. De komende 18e editie legt nog sterker de nadruk op elektrische fietsen en technologische innovaties.

Gevarieerd aanbod wielermerken tijdens WielerZesdaagse Rotterdam

Gevarieerd aanbod wielermerken tijdens WielerZesdaagse Rotterdam

Op 10 december opent Rotterdam Ahoy haar deuren voor de 41ste editie van de WielerZesdaagse. Dit unieke wielerevenement combineert spectaculaire baanwielrensport met een exclusieve kans voor de grootste wielermerken om hun nieuwe producten te presenteren aan een gepassioneerd publiek.

CNV: 'Onzekerheid voor medewerkers Stella groter geworden'

CNV: 'Onzekerheid voor medewerkers Stella groter geworden'

Ondanks de aankondiging dat e-bikefabrikant Stella beperkt gaat doorstarten, maakt CNV zich nog steeds grote zorgen om het personeel. De vakbond is formeel niet op de hoogte gesteld door de curator over de doorstart en wil daarom zo snel mogelijk in gesprek met de nieuwe eigenaar over de positie van de medewerkers.