Ellis Capello startte in 2016 bij Bugaboo als global marketing director en heeft vervolgens nog drie jaar als managing director commercial van APAC Bugaboo in Shanghai gewoond. Recentelijk heeft ze nog een periode bij Philips gewerkt. Ellis startte op 1 februari bij Accell Western Europe, na 100 dagen deelt ze haar ervaringen.
Groeiende populariteit
De populariteit van (elektrische) fietsen en e-bakfietsen groeit. De e-bike, waarvan Accell in 2004 pionier-fabrikant was, maakt de wereld toegankelijker voor een grote groep mensen. “Wij zien de vraag naar fietsen, e-bikes en speed pedelecs, de komende jaren alleen maar toenemen”, merkt Ellis Capello op. “Fietsen vervangen in toenemende mate de auto en dragen zo bij aan een leefbare omgeving en minder verkeersopstoppingen in stedelijke gebieden. Met onze Nederlandse fietsmerken KOGA, Sparta en Batavus willen we nog meer mensen uit de auto en op de fiets krijgen.”
Internationale groei
Ellis Capello verwacht door haar ruime ervaring internationaal stappen te kunnen zetten: “Met mijn uitgebreide netwerk en jarenlange ervaring breng ik de kennis mee die we nodig hebben om in verschillende landen en op verschillende kanalen ons nog beter te positioneren.”