
E-bike fabrikant QWIC lanceert voor het tweede jaar op rij een grote tv-campagne. Hoe pakken ze dat aan en wat zijn de te verwachten resultaten? We...
E-bike fabrikant QWIC lanceert voor het tweede jaar op rij een grote tv-campagne. Hoe pakken ze dat aan en wat zijn de te verwachten resultaten? We...
Tweewieler-blogger Jeroen Rietvelt ziet dat ondernemers focussen op scherp inkopen. Terecht. Maar geven ze de verkoop evenveel aandacht? Want extra...
In zijn blog signaleert Jeroen Rietvelt dat retailers vaak kritisch zijn op merken die consumenten actief benaderen op internet. Aan de andere kant...
Papieren folders voegen nog altijd veel waarde toe voor winkels. Een puike folder creëert verlangen en wakkert de kooplust aan. In dit artikel...
Het succes van een e-bike wordt voor een belangrijk deel bepaald door de componenten van leveranciers. Het resultaat is een eenheidsworst. Jeroen...
Heb jij hem al gespot, de tv-commercial van QWIC? Deze hele maand wordt hij nog getoond op onder andere de zenders van NPO en RTL.
Fabrikanten bieden dealers tal van mogelijkheden om te communiceren met de klant. Jeroen Rietvelt stelt in deze blog dat bouwen aan je winkelmerk...
Na Bike Totaal en Profile de Fietsspecialist heeft nu ook Fietsvoordeelshop.nl haar eigen TV-commercial. Op een leuke, losse manier wordt getoond hoe...
In deze blog pleit Jeroen Rietvelt voor het collectief afscheid nemen van collectiejaren: "Ik heb het gevoel dat niemand dat eigenlijk nog wil."
Mogelijk heb je ze al zien rijden: de vrachtwagens met een afbeelding van Huyser Fietsen achterop. Het jonge merk is begonnen met een grote...