nieuws

Hartje geeft gas op Conway

Winkel 555

De meerdaagse huisshow van Hartje ging 2 september van start. In het Hartje Benelux experience center in Zutphen komen uit alle hoeken van Nederland en België dealers kijken. “We verwachten zo’n 350 dealers,” zegt Jurgen Kruitbosch. Victoria heeft inmiddels een ruime naamsbekendheid opgebouwd, nu gaat Hartje gas geven op Conway.

Hartje geeft gas op Conway
Sfeerbeeld Hartje huisshow in het Hartje experience center Benelux. Foto Redactie Tweewieler

Victoria is al bij vele Nederlandse en Belgische dealers te koop. Dankzij de online campagne heeft het merk onder consumenten een grotere naamsbekendheid gekregen. “Victoria gaat gewoon heel goed”,  zegt Kruitbosch, verkoopleider Hartje Benelux. “Nu is Conway bekender maken de logische ‘next step’. Dat merk biedt eveneens prijsrust en een goed alternatief voor merken die prijsdruk kennen. Conway is een merk met een sportievere uitstraling, dus dat kan prima naast Victoria. Met een elektrische steuntje in de rug of zonder, de modellen blijven hun sportieve uiterlijk behouden.”

Online campagne Victoria wordt vervolgd

De online campagne voor Victoria e-bikes wordt in 2018-2019 voortgezet. Hiermee wordt de merkbeleving bij de consument gestimuleerd en het merk online actief ondersteund. Voor dealers is er een uitgebreid POS-pakket beschikbaar, en een Facebook actie, online advertenties bij dagbladen en de Google Adworks campagne. Nieuw bij de Victoria modellen is dat TranzX is vervangen door Bafang-aandrijvingen op de 3.1 t/m 3.4 modellen.

 Tassen van Con-Tec

In het experience center hangt een complete tassenlijn van Con-Tec aan de wand. Deze hebben niet voor niets een prominente plek vooraan in de showroom. Kruitbosch: “We leveren met deze fietstassen een mooie complete lijn tegen een goed prijs. Dit biedt een prima alternatief voor de gevestigde tassenmerken.”

Werken met premium dealers

Er zijn geen plannen voor een tweede of meerdere Hartje experience centers door het land heen, zegt Kruitbosch desgevraagd. “De ondernemers die de moeite doen om hierheen te komen, zijn ook echte toegewijde dealers. Ook voor consumenten die ons hier bezoeken geldt dat. Wat we wel willen, is verregaande samenwerking met dealers. Een soort premium dealers, die substantieel meters inrichten in de Hartje-uitstraling. Een ondernemer kwam bijvoorbeeld onlangs met het verzoek om 300 m2 in te richten in zijn winkel. Daar willen we meer naartoe.”

Veel merken

De Hartje beurs laat natuurlijk de eigen merken zien: Victoria, Conway, Contoura, i:SY, Excelsior, Tern, Noxon, Con-Tec. Op de eerste dagen was er een informatiestand van enviolo, op latere dagen zijn ook SRAM en Campagnolo aanwezig.

Fotoimpressie Hartje Huisshow zie onderaan bericht, klik het icoontje rechtsonder aan om de foto’s te vergroten.

Lees meer berichten over Hartje en Victoria.

Foto's

Reageer op dit artikel