nieuws

FietsNED reikt Best Practice Award uit

Retailing

FietsNED reikt Best Practice Award uit
Iwan Sweeren, FietsNED-ondernemer in de regio Dieren/Arnhem, krijgt hier de FietsNED Best Practice Award uitgreikt van Martin Leemans. Foto FietsNED

Tijdens de FietsNED-eindejaarsbijeenkomst is voor het eerst de Best Practice Award uitgereikt. Die was begin van het jaar al aangekondigd FietsNED onder het motto: Samen Sterk.

Voor Samen Sterk is een projectgroep opgestart bestaande uit enkele FietsNED-ondernemers en medewerkers van het hoofdkantoor, om een brede visie te ontwikkelen waar Samen Sterk voor staat. Het idee erachter is dat FietsNED-ondernemers het leven van hun klanten een beetje mooier maken. Een reparatie ter plekke kan immers de redding van een uitje met vrienden betekenen, of een gerepareerde scootmobiel dat oma er weer op uit kan. Directeur Martin Leemans: “Door ons werk goed te doen en uit te stralen dat we een mooi vak hebben, maken we mensen echt blij met onze service. Ze ervaren deze als aandacht en goede zorg. Dat versterkt ons imago. Daarom gaan we met de projectgroep bedacht dit jaar de FietsNED-ondernemer met de beste praktijk belonen met de Best Practice Award.

Klanttevredenheid meten

Sinds het begin van seizoen 2015 meet FietsNED de klanttevredenheid na afloop van elk bezoek van een FietsNED-monteur. Deze klanttevredenheid was een belangrijk meetpunt voor de Best Practice Award. Daarnaast is de collegialiteit meegewogen. Leemans: “Hiermee bedoelen we de mate waarin FietsNED-ondernemers bereid bleken om collega-FietsNED-ondernemers te ondersteunen met bijvoorbeeld technische kennis, of het overnemen van pechhulpdiensten.”

Collega’s voordragen voor award

FietsNED-ondernemers konden een collega voor de FietsNED Best Practice Award voordragen. Uiteindelijk scoorde Iwan Sweeren, FietsNED-ondernemer in de regio Dieren/Arnhem, het hoogst te scoren bij klanten en collega’s.

Reageer op dit artikel