nieuws

Wilmar Retail voegt Plan-IT toe

Retailing

Wilmar Retail voegt Plan-IT toe
De koppeling tussen groothandel Cycletech uit Alkmaar en Wilmar Retail is gerealiseerd.

Wilmar komt met een nieuwe update op 23 maart, met de langverwachte toevoeging van Plan-IT. Wilmar Retail biedt met Plan-IT de mogelijkheid om een online kalender te implementeren zodat klanten op uw website direct afspraken kunnen inplannen in de werkplaatsomgeving.

Vervolgens verschijnt de aanvraag van de reparatie in het Retail-programma. Op het moment dat de dealer de aanvraag goedkeurt, ontvangt de klant een e-mail of sms ter bevestiging. De reparatie wordt rechtstreeks in de werkplaatsagenda van Wilmar Retail geboekt. De kosten bedragen eenmalig 50,- euro voor de implementatie en 20,- euro per maand. Deze functionaliteit kan men via de helpdesk aanvragen, of stuur een e-mail naar info@wilmarinfo.nl.

E-mail naar meerdere klanten tegelijk

In deze update komt ook de nieuwe functie om direct vanuit Wilmar Retail een e-mail naar meerdere klanten tegelijk te versturen. Deze e-mail kan vanuit het tabblad “Verkoop” of vanuit het tabblad “Tweewielers” naar meerder adressen tegelijkertijd worden verstuurd. Dit is interessant voor bijvoorbeeld een herinnering van een servicebeurt. In deze e-mail kunt u dan een link toevoegen die verwijst naar de nieuwe online inplan-funcionaliteit, zodat klanten direct de afspraak kunnen inplannen.

Reageer op dit artikel