Alles over Servicepunt/servicestation

Pon.Bike neemt mobiele serviceverlener FietsNED over
Pon.Bike, eigenaar van onder andere Gazelle en BBB, gaat uitgebreidere service verlenen aan zakelijke Nederlandse fietsers. Dat gebeurt met de...

Fietsenwinkel.nl lanceert serviceportal
Fietsenwinkel.nl heeft een eigen serviceportal gelanceerd. Dit serviceportal is een online platform waarop klanten van Fietsenwinkel.nl direct werk...

Fietsenwinkel.nl opent derde fysieke winkel en 100e servicepunt
Fietsenwinkel.nl heeft afgelopen zaterdag in Almere de derde fysieke winkel geopend, naast de bestaande winkels in Hilversum en Amsterdam. Verder...

Voor- en tegenstanders: 'Wordt uw werkplaats servicepunt?'
Op Tweewieler Facebook, tweewieler.nl, telefonisch en per mail hebben tweewielerhandelaren gereageerd op de berichtgeving op tweewieler.nl over de...

Wordt uw werkplaats servicepunt?
Online fietsenverkopers zoals Fietsenwinkel.nl en Izibike.nl kunnen er niet omheen dat hun klanten graag een goede service dicht bij huis willen en...

Fietsenwinkel.nl voorziet verdubbeling serviceomzet bij vakhandel
Fietsenwinkel.nl werkt al meer dan drie jaar samen met de vakhandel om haar klanten de best mogelijke service te bieden. In 2015 zegt...

Nieuw serviceconcept FietsNED in winkels
FietsNED zet een volgende stap waarmee ze inspelen op een gezond verdienmodel voor de fietsretail. FietsNED gaat serviceafdelingen inrichten in...

Izibike wil servicepunten bij vakhandel
Izibike is sinds 2004 actief als online fietsenwinkel in Nederland. In de afgelopen 12 jaar zijn er 70.000 fietsen verstuurd (en afgehaald). Klanten...