Alles over Serviceconcept

KwikFit gaat e-bikes van VanMoof servicen

KwikFit gaat e-bikes van VanMoof servicen

KwikFit is gestart als een van de officiële gecertificeerde servicepartners in het servicenetwerk van VanMoof in Nederland. In Amsterdam was de...

Het nieuwe E-bike servicecentrum dat KwikFit deze weken in Enschede opent.

KwikFit groeit al naar tien e-bike servicepunten

Het e-bike service concept dat KwikFit Nederland vorig jaar lanceerde, wordt uitgebreid met zes nieuwe locaties. Klanten met e-bikes kunnen vanaf dit...

KwikFit gaat servicen voor Mokumono

KwikFit gaat servicen voor Mokumono

KwikFit rukt op in de tweewielerbranche. De fastfitter gaat voor steeds meer fietsfabrikanten aan de slag als servicepartner. De nieuwste...

KwikFit servicepartner voor Cake e-scooter

KwikFit servicepartner voor Cake e-scooter

KwikFit gaat samenwerken met het Zweedse Cake, fabrikant van urban e-scooters. De fastfitter die ook in de e-bikes stapte, gaat onderdeel uitmaken...

Pieter Bikker (links) en Peter Verhoek staand voor de tot e-service punt omgetoverde KwikFit-Vestiging aan de Overtoom in Amsterdam. Bikker werkt al 21 jaar binnen KwikFit en staat als director e-mobility aan de basis van het nieuwe serviceconcept. Peter Verhoek is concept store manager van de vestiging in Amsterdam. Hij werkt inmiddels tien jaar bij KwikFit. Daarvoor zat hij in de retail. (foto's Diederik van der Laan)

KwikFit verzet de bakens: wat betekent dit voor onze werkplaatsen?

KwikFit is in de e-bikes gestapt. Vanuit vier vestigingen worden naast (elektrische) auto's nu ook elektrische fietsen onderhouden. De ambities zijn...

In ons land zijn nu vier KwikFit-vestigingen uitgebreid met e-bike service. Doel is een landelijk dekkend netwerk. Nederland geldt binnen de organisatie als een pilotproject. Wanneer het concept succesvol is, wordt het internationaal uitgerold.

Wakkere jongens bij KwikFit | BLOG Harrie Hoitink

In de stad wordt het straks een en al e-bikes, bakfietsen en lev's wat de klok slaat. Die vragen onderhoud. En daar springt KwikFit vol gas op in....

De OOMT Servicedesk: je kunt het altijd even aan OOMT vragen!

De OOMT Servicedesk: je kunt het altijd even aan OOMT vragen!

De wereld verandert. Ook in het tweewielerbedrijf gaan de ontwikkelingen snel. Nieuwe techniek en mondige klanten stellen hoge eisen aan bedrijven en...

Matthijs van de Kam legt Schwalbe Airless band om met een oplegapparaat. Stap 2. Foto Ton Kasterman Fotografie

Schwalbe Airless systeem betaalt zich snel terug

Schwalbe bracht eerder dit jaar het revolutionaire Airless System op de markt, een band zonder lucht. In plaats van lucht bestaat de binnenband uit...

Als FSN-servicepunt kunt u optimale service bieden aan iedere klant. Foto Shutterstock

Bent u fietsverkoper, of echt wel wat meer?

Fietsverkoper of echt wel wat meer? Als fietsvakman bent u meer dan een dozenschuiver, want uw klant heeft graag een veilige fiets met onder andere...

Peter Bloemendal, bij de balei: Onze jongens gaan nu twee keer per jaar naar Nunspeet. En in de werkroosters zijn uren opgenomen waarin ze zich bijscholen met instructiefilmpjes en tests. Je moet het zo doen, anders wordt het vergeten en dat wil je niet als kwaliteitszaak.” Foto

Met Shimano Service Center-concept blijft Bike Totaal Bloemendal...

Nog even en dan bestaat Bike Totaal Bloemendal in Rijssen zestig jaar. Die respectabele leeftijd heeft ze alleen maar kunnen halen door met de tijd...