Alles over Publiciteit

Roel Peerenboom was finalist in de verkiezing Tweewielerwinkel van het Jaar 2014.

VIDEO: Profile ondernemer bij RTL op tv

Profile 'de Fietsspecialist' Roel Peerenboom was vorige week te zien in het RTL-programma 'Nederland Heeft Het!' In deze uitzending helpt finalist Roel Peerenboom van de Tweewielerwinkel van het Jaar-verkiezing 2014 de presentator van het programma bij het uitzoeken van een passende fiets.

De jury heeft de zes genomineerde winkels bezocht en in de loop van januari worden de finalisten bekendgemaakt.

Stemmen Tweewielerwinkel van het Jaar sluit over twee dagen

U hebt nog twee dagen om op een van de zes genomineerden in de verkiezing Tweewielerwinkel van het Jaar 2015 te stemmen. De uitslag van deze stemming wordt door de jury meegenomen bij de bepaling van de finalisten. Maar dat is niet het belangrijkste van deze stemmodule.

Jan Reijnen heeft een breed assortiment en levert fietsen,  huishoudelijke artikelen en is daarnaast Enorm speciaalzaak voor gereedschap en ijzerwaar.

Jan Reijnen Hofleverancier bij 125-jarig bestaan

Koning Willem-Alexander heeft besloten het Recht tot het voeren van het Koninklijk Wapen 'Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier' te verlenen aan Jan Reijnen B.V. in Panningen, bij gelegenheid van de viering van het 125-jarig bestaan van het bedrijf. Gouverneur Theo Bovens heeft de oorkonde die bij dit Predicaat hoort aan de directie van dit familiebedrijf overhandigd.

Nog twee weken inschrijven voor verkiezing

Nog twee weken inschrijven voor verkiezing

U kunt uw winkel nog tot 10 november a.s. inschrijven voor de 18e editie verkiezing Tweewielerwinkel van het Jaar. De eerste inschrijvingen zijn binnen en het belooft weer een spannende editie te worden. Meedoen aan de verkiezing biedt u als ondernemer volop kansen om meer publiciteit te krijgen voor uw winkel.

Maar liefst 80 vrouwen hadden zich aangemeld voor het Fietsen is Fashion Event.

Dames in de rij voor Kees de Mooij

Dat bij een tweewielerspeciaalzaak op een doordeweekse avond een horde vrouwen voor de deur staat te wachten, gebeurt zelden tot nooit. Woensdag 16 april was dit wel het geval bij Kees de Mooij Fietsen en Fitness in Bergen op Zoom tijdens het Fietsen is Fashion Event.

Voorbeelden uit het workshopaanbod: verhogen van klantenloyaliteit, cashless betalen, meer inzicht in het personeelscijfer én besparen op personeelskosten en werken in de cloud.

Inspiratiebeurs Eijsink met interactieve workshops

Op 1, 2 en 3 april organiseert Eijsink Afrekensystemen een Inspiratiebeurs. Elke ondernemer die zowel geïnspireerd wil worden als zijn kennis wil verrijken is welkom voor de gratis workshops. Locatie is het recentelijk geopende nieuwe hoofdkantoor van Eijsink. Het gebouw is tijdens deze dagen omgetoverd tot een kenniscentrum vol inspiratie en beleving.

Op woensdag 20 november komen Marianne Vos en Ellen van Dijk vertellen over hun sportervaringen bij Lola Bikes & Coffee.

Marianne Vos bij Lola Bikes & Coffee

Bij de bijzondere fietsenwinkel Lola Bikes & Coffee in Den Haag vindt op woensdag 20 november van 16u tot 20u de boekpresentatie van Strijd in het vrouwenpeloton plaats. Voor wielrenliefhebbers belooft het een middag vol wielerbelevenissen te worden.

De vijftigplusser die op zoek is naar decembercadeau's voor de kleinkinderen, is ook voor de tweewielerspecialist een waardevolle klant.

6 tips om grootouders decembercadeaus in de fietsenwinkel te laten...

Het is in deze tijd van het jaar een goed idee aandacht te besteden aan babyboomers die hun kleinkinderen willen verwennen met cadeaus voor Sinterklaas en Kerstmis. Forbes Magazine adviseert ondernemers hoe zij die grootouders in hun winkel krijgen.

Hoe trekt u de aandacht van de consument?

Hoe trekt u de aandacht van de consument?

Diverse winkels hebben wel eens folders en advertenties met aanbiedingen met van-voor prijzen, inruilacties of andere vormen van aandachttrekkerij. Werkt dat? En hoe trekt u de aandacht van de consument?

IvDM start nieuwe campagne Duurzaam Ondernemen

IvDM start nieuwe campagne Duurzaam Ondernemen

NIEUWEGEIN - Deze week start IvDM een nieuwe campagne om het belang van duurzaam ondernemen in de mobiliteitsbranche te onderstrepen en te laten zien wat het kennisinstituut daarbij voor ondernemers kan betekenen. Uit recent onderzoek blijkt dat veel ondernemers het moeilijk vinden om concreet aan de slag te gaan met duurzaamheid in hun bedrijf. De campagne 'Duurzaam ondernemen, een wereld aan mogelijkheden' helpt ondernemers op weg met praktische voorbeelden en tips.