Alles over Online koopgedrag

Stromer opent webshop in Nederland

Stromer opent webshop in Nederland

Stromer heeft besloten ook in Nederland een webshop te openen. Na een pilot in de VS gaat het bedrijf dit verder uitrollen in de EU. Met een eigen...

TOM start door als Foris

TOM start door als Foris

De failliete webshop TOM van Tom ter Riele heeft een doorstart gemaakt. Het bedrijf gaat verder onder de naam Foris.

Doorstart TOM lijkt aanstaande

Doorstart TOM lijkt aanstaande

Na het faillissement van webshop TOM lijkt een doorstart een kwestie van tijd. De koper is een bedrijf actief op het gebied van sportwinkels en...

Failliet TOM heeft zestig miljoen euro schuld

Failliet TOM heeft zestig miljoen euro schuld

Het bankroet van webshop TOM heeft flinke gevolgen. De schuld bedraagt ruim 60 miljoen euro. Onbekend is wie zoal schuldeisers zijn. De 240...

TOM in Bladel vraagt faillissement aan

TOM in Bladel vraagt faillissement aan

Webshop TOM uit het Brabantse Bladel heeft faillissement aangevraagd bij de rechtbank in Den Bosch. Er zou interesse zijn in een doorstart met de TOM...

TOM wil vier maanden extra tijd voor saneringsplan

TOM wil vier maanden extra tijd voor saneringsplan

E-commercebedrijf TOM Group uit Bladel heeft vier maanden extra tijd gevraagd om het bedrijf weer op de rit te krijgen. TOM van eigenaar Tom te Riele...

Hoe snelle groei TOM Group bijna onderuit haalde

Hoe snelle groei TOM Group bijna onderuit haalde

Het snelgroeiende en in de fietsenbranche actieve e-commercebedrijf TOM Group moest een groot deel van zijn personeel ontslaan om niet ten onder te...

Vijf trends die het winkelen compleet hebben veranderd

Vijf trends die het winkelen compleet hebben veranderd

Uit een groot koopstromenonderzoek in Nederland (KSO21) blijkt dat 'winkelen' in vijf jaar tijd een compleet andere gedaante heeft gekregen. Het...

Gebruiker Wilmar kan aanvraag proefrit ontvangen via Kieskeurig.nl

Gebruiker Wilmar kan aanvraag proefrit ontvangen via Kieskeurig.nl

Consumenten die online op zoek zijn naar een e-bike, kunnen - dankzij een nieuwe koppeling met kassasysteem Wilmar - op Kieskeurig.nl direct zien in...

“De klant weet altijd precies wat we op voorraad hebben.”

Kees de Mooij: 'Online verkoop kost mij geen tijd meer'

Al 55 jaar weten fietsers heel goed de winkel van het familiebedrijf van Kees de Mooij en Moniek Snepvangers te vinden. En dankzij viaBOVAG.nl...