ABUS gaat, naast het groothandelskanaal, ook met een dealer direct strategie werken. Foto ABUS

ABUS, producent van veiligheidsartikelen, herstructureert zijn bestaande distributiesysteem in Nederland en zal een hybride distributie...

Bijna 250 deelnemers uit de industrie luisterden naar diverse meningen over omnichannel en customer centricity op de Bike Europe conferentie over Omnichannel. Foto Peter Hummel

Bij de Bike Europe conferentie ‘Facing The Challenges of Omni-channel’ kwam de opvallendste uitspraak van Matthijs Rosman: “De discussie moet niet...

Huub Snellen, Accell Nederland: “De afzonderlijke servicecomponent voor margeopbouw is in het voordeel van de traditionele dealer.” Foto Koos Groenewold

Accell Nederland introduceert een innovatief samenwerkingsmodel met de dealer. De filosofie hierachter is het apart belonen van de servicecomponent...

Reina van der Linde is samen met haar man René eigenaar van twee fietsenzaken in Almere. Exclusief voor Tweewieler vertelt ze over haar belevenissen in de tweewielerzaak.

Zaterdag een klant in de winkel, u herkent hem wel, zo’n ‘internetklant’, die een specifieke raceband wil hebben, maar op internet is deze vijf euro...