nieuws

Kruitbosch breidt Lifestyle Marketingteam uit

Ondernemen 1208

Kruitbosch heeft zijn Lifestyle Marketingteam uitgebreid met 2 marketeers. Milou van As is gestart als Consumenten Marketeer voor Alpina en Cortina, Bas Takens is in dienst getreden als BtB Marketeer.

Kruitbosch breidt Lifestyle Marketingteam uit
Met Milou van As (links) en Bas Takens breidt Kruitbosch zijn marketingteam verder uit.

Kruitbosch blijft uitbreiden. Waar onlangs al het Product Development Team versterking kreeg, krijgt nu de marketingafdeling extra slagkracht.

Alpina en Cortina

Voor de merken Alpina en Cortina is Milou van As aangetrokken als Consumenten Marketeer. Milou van As is 25 jaar en woonachtig in Zwolle. Na het afronden van haar opleiding Communicatie aan Hogeschool Windesheim heeft ze een aantal jaren ervaring opgedaan als marketeer bij kaartje2go.nl.

Ook Bas Takens is in dienst getreden bij Kruitbosch als BtB Marketeer. Na het afronden van zijn studie Commerciële Economie aan de Hogeschool InHolland heeft Bas 3 jaar als Internationaal Marketeer voor www.leeze.de in Duitsland gewerkt. “Bas is dus al bekend met de fietsbranche en ook zelf een gepassioneerd fietser”, zegt Kruitbosch.

Reageer op dit artikel