nieuws

Urban Iki versterkt zich met Ralph Scheppink en Marloes Wijnen

Ondernemen 425

Urban Iki heeft zich versterkt met Ralph Scheppink als Junior Accountmanager en Marloes Wijnen als Junior Marketeer.

Urban Iki versterkt zich met Ralph Scheppink en Marloes Wijnen

Ralph Scheppink zal als Junior Accountmanager aanspreekpunt vanuit Urban Iki zijn voor dealers. “Met dealerbezoeken zal hij support kunnen geven en een belangrijke rol gaan spelen in het ondersteunen van de ambities van bestaande en nieuwe dealers”, zegt Urban Iki.

Consument actiever benaderen

Daarnaast heeft Junior Marketeer Marloes Wijnen zich bij het team gevoegd zodat de consument het komende jaar nog intensiever benaderd kan worden. Beide medewerkers zijn per 1 oktober jl. fulltime in dienst getreden bij OGK Europe BV.

“Ralph draaide het afgelopen jaar al mee in het team. Op consumentenbeurzen en dealerevents in binnen- en buitenland maakte hij kennis met de doelgroep en sprak hij veel dealers. Zijn ondertussen ruim ontwikkelde kijk op de branche en doelgroep van Urban Iki zullen goed van pas komen in zijn nieuwe functie als Junior accountmanager”, aldus het bedrijf.

Marloes Wijnen heeft de opleiding Small Business & Retailmanagement gevolgd aan Hogeschool Saxion Enschede. “Zij heeft bij een aantal jonge bedrijven ervaring op kunnen doen in het oplossen van vraagstukken op het gebied van marketing en communicatie”, zegt Urban Iki.

Toekomstplannen Urban Iki

“De toevoeging van 2 nieuwe en frisse medewerkers die beschikken over vakkennis en de drive om mee te bouwen aan Urban Iki, is een verrijking van ons team. De plannen die we met het merk en de producten hebben op korte, middellange en lange termijn en de uitvoering in het nu worden op deze manier goed binnen het team ingevuld”, aldus Urban Iki.

Reageer op dit artikel