nieuws

10 redenen om mee te doen met de verkiezing

Ondernemen 183

De deadline voor inschrijving van de verkiezing Tweewielerwinkel van het Jaar 2019 is over 2,5 week, dus schrijf u nog snel in. Onderstaand 10 redenen waarom u mee zou moeten doen!

10 redenen om mee te doen met de verkiezing
Deelnemende bedrijven krijgen twee toegangskaarten voor de uitreiking op vrijdagavond 1 maart 2019 tijdens de Bike MOTION. Foto Herbert Wiggerman

De procedure in de verkiezing is als volgt: 4 december a.s. is de deadline voor inzenden van het inschrijfformulier. Daarna komt de vakjury bijeen om uit de ingezonden formulieren een selectie te maken. De jury beoordeelt daarbij de gegevens die ingevuld zijn op het formulier en bekijkt de foto’s die meegestuurd worden. De vakjury bestaat naast Hedwig Berendsen uit juryvoorzitter Ferry Smith (Director Public Affairs van de ANWB), Sacha Boedijn (secretaris Fietsen RAI Vereniging) en Costja Gontscharoff (designer Zwarthout) en een online specialist.

Deze genomineerde bedrijven krijgen:

  1. een mystery visit
  2. rapportage van de mystery visit
  3. toegang tot een benchmark, waarmee je makkelijk kunt zien hoe je scoort ten opzichte van je landelijke en lokale concurrenten.
  4. promotiemateriaal t.b.v. de publieksprijs Favoriete Tweewielerwinkel van het Jaar 2019
  5. veel aandacht in landelijke, lokale en regionale media
  6. media-aandacht van Tweewieler
  7. stemapplicatie voor consumentenverkiezing Favoriete Tweewielerwinkel van het Jaar 2019
  8. twee toegangskaarten voor de uitreiking
  9. certificaat als bewijs van deelname
  10. erkenning voor de branche en eeuwige roem want je hoort bij de top Tweewielerwinkels van het jaar!

 

Eerste ronde alleen beoordeling vakjury

Anders dan vorig jaar hebben consumenten voor de algemene titel Tweewielerwinkel van het Jaar nog geen stem. In de eerste ronde gaat de vakjury een eerste selectie maken van bedrijven die mee kunnen doen aan de verkiezing voor deze titel.

Aanmelden voor verkiezing

Inschrijven kan op de speciale website: www.tweewielerwinkelvanhetjaar.nl. Na aanmelding ontvangt u een uitgebreid inschrijfformulier waarop u gegevens over uw bedrijf moet invullen, met omzetgegevens van de winkel. Samen met een aantal duidelijke foto’s van de winkel en werkplaats stuurt u dit formulier naar Tweewieler, waarna half december de vakjury de inschrijfformulieren gaat bekijken. Aan de hand van de ingevulde gegevens en de meegestuurde foto’s beoordeelt de vakjury welke winkels doorgaan naar het vervolgtraject van de verkiezing. Net als in het verleden kiest de vakjury een aantal genomineerden, waaruit de uiteindelijke finalisten gekozen worden.

Selectie genomineerden

De winkels die door de vakjury zijn genomineerd, worden vervolgens door een externe partij gecheckt op kredietwaardigheid. Verder krijgen deze bedrijven bezoek van en worden gebeld door een mystery shopper. Hiervan krijgen de deelnemers een terugkoppeling.

Finalisten krijgen bezoek van vakjury

Uit deze genomineerden worden de uiteindelijke finalisten geselecteerd. Deze winkels krijgen bezoek van de vakjury, worden financieel geanalyseerd en online beoordeeld. De vakjury bestaat uit branchekenners, retaildeskundigen, een online specialist, een onafhankelijke accountant en een mystery shopper. Zij kiezen gezamenlijk de Tweewielerwinkel van het Jaar 2019. De titel wordt uitgereikt tijdens Bike MOTION Benelux 2019 in Jaarbeurs Utrecht.

Alle informatie over de Tweewielerwinkel van het Jaar 2019 vindt u hier.
Wilt u als bedrijf de verkiezing ondersteunen, kijk dan op deze pagina.

Hoofdsponsor

Vriend van de verkiezing

Reageer op dit artikel