artikel

De OOMT Servicedesk: je kunt het altijd even aan OOMT vragen!

Ondernemen 76

De wereld verandert. Ook in het tweewielerbedrijf gaan de ontwikkelingen snel. Nieuwe techniek en mondige klanten stellen hoge eisen aan bedrijven en mensen. Wil je weten hoe je meer uit jezelf haalt? Hoe je als team beter samenwerkt? Of heb je een andere vraag over je werk? Je kunt het altijd even aan OOMT vragen. De OOMT Servicedesk helpt je graag op weg.

De OOMT Servicedesk: je kunt het altijd even aan OOMT vragen!

Iedereen heeft weleens vragen over het werk. Hoe houd ik mijn vakkennis op peil? Gebruik ik al mijn talenten? Hoe trek ik nieuwe medewerkers aan? Hoe haal ik meer uit het team? De OOMT Servicedesk geeft antwoorden. De Servicedesk helpt medewerkers en leidinggevenden met praktische tips en adviezen. Betsie Brink, directeur van OOMT, vertelt er meer over. “In een veranderende wereld is stilstaan geen optie. Toch is stilstaan voor veel mensen een heel normale reactie. Verandering kan bedreigend zijn. In de tweewielerbranche daalt de instroom van nieuwe medewerkers. Tegelijk wordt fietstechniek ingewikkelder. Denk aan e-bike diagnose, nieuwe aandrijfsystemen en andere nieuwe fietstechniek. Veranderingen gaan sneller dan je verwacht. Het helpt als je jezelf op tijd voorbereidt.”

Vooruitkijken

OOMT stimuleert vakmensen om hun talenten te benutten voor hun werk. Als technici die de ruimte krijgen om zichzelf te ontwikkelen, blijven ze graag in dienst. Betsie Brink: “Als je werk doet waar je goed in bent en wat je leuk vindt, dan werk je met plezier. Wij helpen iedereen in de mobiliteitsbranche om het beste uit zichzelf te halen. Dat doe je door jezelf te blijven ontwikkelen in je werk.” In de tweewielerbranche zijn de ontwikkelingen vergelijkbaar met de autobranche. “In de autobranche zijn hybride en elektrische auto’s in opkomst. In de tweewielerbranche is die ontwikkeling al jaren aan de gang met e-bikes. Alleen zijn er grote verschillen hoe bedrijven daar mee omgaan. Sommige werkgevers en fietstechnici kunnen niet wachten om met nieuwe techniek aan de slag te gaan. Anderen wachten liever af en kijken eerst de kat uit de boom.” Bij welke groep je hoort, maakt niet uit, aldus Betsie Brink. “Het belangrijkste is dat je vooruit kijkt. OOMT kan je daarbij helpen. Wij denken graag met je mee over de volgende ontwikkelstap in jouw loopbaan. En we denken graag mee hoe je jouw bedrijf aantrekkelijk maakt en houdt voor technici.”

Verder komen

Werk je in de mobiliteitsbranche en heb je vragen over je werk? De OOMT Servicedesk is bereikbaar via e-mail en telefoon. De specialisten van OOMT hebben op vrijwel elke vraag een antwoord. De Servicedesk bellen of mailen is vrijblijvend en kosteloos. Betsie Brink: “Misschien ben je fietstechnicus en wil je e-bike specialist worden, maar twijfel je of je dat bij je past. Misschien wil je een bepaalde technische training doen maar durf je het niet te bespreken met je leidinggevende. Of ben je zelf leidinggevende en zoek je tips om nieuwe medewerkers te vinden. Neem contact op met de OOMT Servicedesk en stel je vraag. Je krijgt altijd een advies op maat. Wij zijn er om jou verder te helpen.”

De OOMT Servicedesk: vraag raak!
De OOMT Servicedesk is er om jou als medewerker of leidinggevende te helpen. Heb je vragen over je loopbaan? Wil je aan de slag met je team? Je kennis opfrissen met een training of workshop? Wij kennen de mogelijkheden en geven je graag tips en adviezen. Ook bij vragen over veilig werken en arborisico’s. Voel je vrij en vraag raak! Wij zijn er voor jou.
De OOMT Servicedesk is bereikbaar via servicedesk@oomt.nl en via telefoonnummer 0800-0155.

Dit artikel is gesponsord door OOMT.

Reageer op dit artikel