nieuws

Fietsen en accessoires van K3, Bumba en Maya de Bij

Onderdelen & Accessoires 618

De grossiers Louis Verwimp en Van der Wal zijn een bijzondere samenwerking aangegaan met Studio 100, om tweewielermerchandising van K3, Maya de Bij en Bumba aan fietsenzaken aan te bieden. Zeker rondom K3 zijn er grote plannen, want zij bestaan dit jaar 20 jaar.

Fietsen en accessoires van K3, Bumba en Maya de Bij

In de samenwerking met Studio 100 zal Louis Verwimp de verkoop en distributie in Nederland voor zijn rekening nemen, terwijl Van der Wal zich op de Belgische markt concentreert. “We hebben gekozen voor twee bekende groothandels, die goed in de markt aangeschreven staan en over een groot dealernetwerk beschikken”, zegt een woordvoerder van Studio 100. “Via deze ondernemingen zijn wij verzekerd van de professionele marktbenadering, die passend is bij K3, Maya en Bumba. We hebben er alle vertrouwen in dat deze samenwerking zal leiden tot een succesvolle krachtenbundeling.”

Veiligheid en kwaliteit voorop

De producten die op de markt komen zijn niet alleen loopfietsjes en kinderfietsen, maar ook allerhande bijpassende accessoires. Daarbij gaat het om veilige producten van hoge kwaliteit; bij de productontwikkeling is bewust gekozen voor samenwerking met gerenommeerde componentenleveranciers.

Mooie aanvulling op gamma Verwimp

Louis Verwimp is blij met deze aanvulling op zijn assortiment. “Maya, Bumba en K3 zijn bij kinderen ongekend populair. Wat is er mooier dan je kinderen zo’n leuke fiets of accessoire cadeau te geven, van een groep of figuurtje waar zij zo’n grote fan van zijn”, vertelt Louis Verwimp jr. “Bovendien zijn het thema’s waarmee dealers in de winkel heel leuk en origineel kunnen uitpakken.”K3-fiets

Toepasselijke acties rond kinderverjaardagen

Ook Van der Wal ziet 2019 rooskleurig in met deze samenwerking. “Hier in België weten we als geen ander hoe populair K3 is en blijft en dat geldt ook voor Maya en Bumba. Het is mooi om zulke ‘merken’ in je assortiment te hebben, want die bieden veel kapstokken voor toepasselijke acties rondom verjaardagen en feestdagen”, laat Kristiaan de Belder namens Van der Wal weten. “Ouders kunnen hiervoor terecht bij de vertrouwde vakhandel, die hen goed over de kwaliteit en veiligheid kan adviseren.”

Volop publiciteit via Studio 100

Er wordt voor zowel België als Nederland intens samengewerkt met Studio 100 om via al hun mediakanalen de producten rechtstreeks bij de doelgroep onder de aandacht te brengen. De timing is perfect, dit jaar wordt namelijk het 20-jarig jubileum van K3 gevierd. De populaire groep ging in 1998 van start en is ongekend populair gebleven bij een grote schare jeugdige fans.

Foto's

Reageer op dit artikel