nieuws

SKS start actie met QR-codes

Onderdelen & Accessoires

SKS start actie met QR-codes
De meest opvallende prijs bij de SKS actie is een tafel voor tien personen bij het beroemde Oktoberfest in München. – Foto SKS

SKS Germany start een consumentenactie, waarbij consumenten in combinatie met een online game om feedback op de gekochte producten wordt gevraagd.

De deelname verloopt via een QR-code, die op de verpakking van alle fietspompen, spatborden, reparatietools, kettingschermen en bikebags van SKS Germany staat vermeld. De actie loopt tot 31 december 2014.

Kopers van een SKS product kunnen de QR-code met hun smartphone scannen, waarna de gamesite opent. Eerst wordt een feedback op het aangekochte product gevraagd. Daarna start de game en maakt men door deelname automatisch kans op het winnen van één van de diverse SKS-producten.

Bierfeest in München

Opvallende prijzen zijn een tafel voor tien personen bij het beroemde Oktoberfest in München of een zeiltocht voor vijf personen op het Duitse Starnbergermeer. De winnaars van de prijzen worden wekelijks en maandelijks vastgesteld en krijgen direct bericht. Wie in aanmerking komt voor de zeiltocht en het Oktoberfest, hoort dat begin volgend jaar.

Belonen en feedback

Marcel Spork, verkoopleider SKS Germany: “Met deze actie willen we kopers belonen voor hun vertrouwen in ons merk. We horen bovendien graag hun ervaringen met onze producten, zodat we daarop in kunnen spelen.”

Reageer op dit artikel