Alles over Servicepunt/servicestation

Met FietsNED zijn werkgevers ervan verzekerd dat personeel altijd met de fiets naar de werkplek kan komen. Foto FietsNED

Pon.Bike neemt mobiele serviceverlener FietsNED over

Pon.Bike, eigenaar van onder andere Gazelle en BBB, gaat uitgebreidere service verlenen aan zakelijke Nederlandse fietsers. Dat gebeurt met de...

Fietsenwinkel.nl lanceert serviceportal


Fietsenwinkel.nl lanceert serviceportal

Fietsenwinkel.nl heeft een eigen serviceportal gelanceerd. Dit serviceportal is een online platform waarop klanten van Fietsenwinkel.nl direct werk...

Fietsenwinkel.nl heeft het 100e servicepunt aangesloten in Grootebroek bij TWS Tweewielerservice Erik van de Logt. Foto IBG

Fietsenwinkel.nl opent derde fysieke winkel en 100e servicepunt

Fietsenwinkel.nl heeft afgelopen zaterdag in Almere de derde fysieke winkel geopend, naast de bestaande winkels in Hilversum en Amsterdam. Verder...

Op de Tweewieler-Facebookpagina staan veel reacties naar aanleiding van het bericht: Wordt uw werkplaats  servicepunt?

Voor- en tegenstanders: 'Wordt uw werkplaats servicepunt?'

Op Tweewieler Facebook, tweewieler.nl, telefonisch en per mail hebben tweewielerhandelaren gereageerd op de berichtgeving op tweewieler.nl over de...

Ligt het verdienmodel van de toekomst in de werkplaats, als servicepunt voor online fietsenverkopers en de zakelijke markt?

Wordt uw werkplaats servicepunt?

Online fietsenverkopers zoals Fietsenwinkel.nl en Izibike.nl kunnen er niet omheen dat hun klanten graag een goede service dicht bij huis willen en...

Fietsenwinkel.nl voorziet verdubbeling serviceomzet bij vakhandel

Fietsenwinkel.nl voorziet verdubbeling serviceomzet bij vakhandel

Fietsenwinkel.nl werkt al meer dan drie jaar samen met de vakhandel om haar klanten de best mogelijke service te bieden. In 2015 zegt...

Het FietsNED serviceconcept kan in een bestaande winkel worden geïmplementeerd. Foto FietsNED

Nieuw serviceconcept FietsNED in winkels

FietsNED zet een volgende stap waarmee ze inspelen op een gezond verdienmodel voor de fietsretail. FietsNED gaat serviceafdelingen inrichten in...

Izibike wil servicepunten bij vakhandel

Izibike wil servicepunten bij vakhandel

Izibike is sinds 2004 actief als online­ fietsenwinkel in Nederland. In de afgelopen 12 jaar zijn er 70.000 fietsen verstuurd (en afgehaald). Klanten...