nieuws

Loekie voor en met kids

Fietsen

Loekie voor en met kids
Loekie zet daarom niet de fiets, maar het kind centraal. Nieuwe concepten wordt opgesteld met behulp van de doelgroep. Foto: Loekie

Loekie maakt fietsen voor kinderen. Deze ene simpele zin zegt precies waar het op staat. En als enig Accell Nederland-merk dat zich voor de volle 100 procent op kinderen richt, weten ze bij Loekie waar ze het over hebben. Ze maken geen kinderfietsen, maar fietsen voor en met kinderen. Fietsen waar kinderen op gezien willen worden. En dat is nog niet zo eenvoudig want kinderen beoordelen fietsen anders. Ze vinden andere dingen leuk en zijn eigenwijs… en daar houdt Loekie van.

Jonge ouders en hun kinderen zijn de klanten van morgen. Eigenwijs als Loekie is geloven ze daarom dat kinderfietsen belangrijk zijn voor de toekomst van dealers en zullen er alles aan doen om dealers succesvol met kinderfietsen te laten ondernemen.
Loekie houdt de laatste trends nauw in de gaten. Kinderen worden steeds jonger volwassen en beslissen zelf wat zij wel en niet mooi vinden. Dit geldt ook voor fietsen. Loekie zet daarom niet de fiets, maar het kind centraal. Nieuwe concepten wordt opgesteld met behulp van de doelgroep. En de ontwerpen en fietsen die voortkomen uit de concepten worden beoordeeld door leerlingen van diverse basisscholen. Pas na hun goedkeuring op design, de kleur en de veiligheid, wordt een fiets in de Loekie collectie opgenomen. Daardoor weten we dat de collectie goed zal aansluiten bij de wensen van de doelgroep.

Frozen

De Disneyfilm Frozen heeft menig kinderhart in Nederland veroverd. De vele YouTube en Facebook filmpjes verklappen dat deze trend nog wel even voort zal duren. Zeker met een tweede Frozen film die in de lucht hangt. Uiteraard is deze trend Loekie niet ontgaan en heeft daarom een bijzondere Frozen-fiets ontworpen. Bijzonder omdat, in tegenstelling tot eerdere jaren, niet gekozen is voor een licentie. Want een trend kan niet eeuwig blijft voortbestaan. De kleurcombinatie is zo gekozen dat de fiets actueel blijft, ook als de rage plots voorbij mocht zijn. Dat is dus minder risico voor dealers. Tot die tijd zal Loekie er alles aan doen om het Frozen vuurtje nog even aan te wakkeren. Kom in de Frozen-sfeer op de Loekie stand en maak kennis met Elsa.

Vernieuwde website

Ook online heeft Loekie met de nieuwe collectie grote stappen gezet. Met een totaal vernieuwde website wordt het juiste gevoel en de juiste beleving meegegeven waarmee de klant naar de winkel komt. En om dat gevoel te behouden is speciaal voor ondernemers een extra groot kijkboek ontwikkeld. In dit boek wordt de fiets op groot formaat met veel aandacht voor detail getoond. Hiermee stelt Loekie de dealer in staat ook de fietsen, die hij niet op voorraad heeft, een stuk gemakkelijker te verkopen. Daarbij zijn ze nog een stapje verder gegaan, want iedere pagina is voorzien van een code die de dealer kan scannen met de smartphone. Hierdoor kan je in een oogwenk checken wat de levertijd is, kijken naar alternatieven en de fiets razendsnel bestellen. Als dat niet prettig ondernemen is… 15-9 ACCEL Advertorial 1-02
Loekie maakt haar belofte waar met een nieuwe collectie, een nieuwe kijk op kinderfietsen én nieuwe tools voor het ondernemen met kinderfietsen. Op Loekie’s eigen manier en lekker eigenwijs. Want dat is waar Loekie voor staat!

Reageer op dit artikel