nieuws

KCU en Jeroen van Kester gaan samenwerken

Fietsen

KCU en Jeroen van Kester gaan samenwerken
Jeroen van Kester (links) en Wilco Kruitbosch zijn enthousiast over de samenwerking en zien veel mogelijkheden voor de doorontwikkeling van de fietsmerken.

Jeroen van Kester gaat vanaf deze maand een project uitvoeren voor Kruitbosch Cycle Universe (KCU)
op het gebied van brandmanagement voor fietsen. KCU heeft zich de afgelopen zes jaar ontwikkeld van groothandel tot retailpartner en leverancier van de fietsmerken Cortina, Cortina ECOMO, Cortina Urban HPV, lief! en Alpina. Om vanuit de identiteit van de fietsmerken op alle afdelingen en niveaus in de keten vanuit dezelfde merkwaarden en normen te kunnen acteren en communiceren, wordt er brandmanagement ingevoerd.

Wilco Kruitbosch: “Vanwege zijn specifieke kennis op het gebied van retail en consumenten hebben we Jeroen gevraagd voor dit project. Daarnaast heeft Jeroen veel gevoel bij ‘Fietsen en Fashion’ en sparren we daar ook regelmatig over.” Jeroen van Kester en Wilco Kruitbosch zijn enthousiast over de samenwerking en zien veel mogelijkheden voor de doorontwikkeling van de fietsmerken.

Tweewielerwinkel van het Jaar 2013

Jeroen van Kester is eigenaar van Kester2Wielers in Wateringen en won in 2013 de titel Tweewielerwinkel van het jaar. Zijn winkel viel tussen de andere finalisten op door een duidelijke keuze voor mode en lifestyle. Jeroen van Kester:  “Ik werk al lang prettig samen met KCU, onder andere omdat we een gezamenlijke visie en passie hebben ten aanzien van fietsen in combinatie met mode en lifestyle. Wilco Kruitbosch en ik hebben een heel goede klik en ik zie het als een grote uitdaging om mijn kennis en expertise binnen KCU in te zetten. Ik heb mijn bedrijf zó georganiseerd dat ik de ruimte heb me op deze manier verder te ontwikkelen.”

Reageer op dit artikel