nieuws

Shimano Benelux gaat service verzorgen voor Bosch

Fietsen

Shimano Benelux gaat service verzorgen voor Bosch
Managing Director Erik Naberman van Shimano Benelux schudt de hand van Claudia Wasko, Hoofd Verkoop en Service bij Bosch eBike Systems.

Shimano Benelux is vanaf 1 juli de nieuwe servicepartner van Bosch eBike Systems voor fietsretailers in de Benelux. De retailers profiteren hiermee van kortere levertijden en een vereenvoudigde logistiek, bijvoorbeeld bij het verwerken van service- en garantieclaims. Shimano Benelux wordt verantwoordelijk voor de servicelijn in lokale talen en alle logistieke diensten, inclusief voorraadbeheer en het uitleveren van goederen aan retailers in de regio.

Shimano Benelux zal ook verantwoordelijk zijn voor upstream ordering, zal garantieclaims evalueren en verwerken en zal het eerste contactpunt zijn voor technische vragen, naast het direct aan retailers leveren van vervangingsonderdelen en servicegereedschappen. Vanaf 1 juli 2013 kunnen retailers in de Benelux regio direct contact opnemen met de Shimano Benelux service hotline voor alle vragen met betrekking tot het Bosch eBike System via het speciale telefoonnummer (dit wordt tijdig bekend gemaakt).

‘Shimano Benelux professionele en competente partner’

“Met Shimano Benelux hebben onze retailers in de Benelux nu toegang tot een zeer professionele en competente partner voor after-sales service in lijn met de hoge kwaliteitseisen bij Bosch eBike Systems,” aldus Claudia Wasko, Hoofd Verkoop en Service bij Bosch eBike Systems. Shimano Benelux kijkt ook uit naar het nieuwe partnerschap: “Bosch is een professionele kwaliteitsorganisatie. We zijn verheugd met en hebben beide hoge verwachting van onze samenwerking. We zullen het eerste contactpunt zijn voor fietsretailers, van telefonische assistentie tot garantie-evaluaties,” aldus Erik Naberman, Managing Director van Shimano Benelux BV.

Reageer op dit artikel