nieuws

Bosch eBike Systems breidt servicenetwerk uit

Fietsen

Bosch eBike Systems breidt servicenetwerk uit

Bosch eBike Systems heeft Nanne Faas aangesteld als adviseur van de vakhandelaren in Nederland. Hij ondersteunt e-bike handelaren met opleidingen enbijscholingen en kan waardevolle tips geven over het onderhoud, de service en de verkoop. “Onze adviseurs hebben voor ons, bovenop de servicetaak, een heel belangrijke functie: ze zijn het gezicht van ons bedrijf bij de detaillisten en houden tegelijkertijd de vinger aan de pols in de markt”, aldus Ulrich Lippmann, hoofd van de serviceafdeling bij Bosch eBike Systems.

“De feedback die zij van de handelaren krijgen, is erg waardevol voor ons en deze nemen we ook mee in onze business”, geeft Lippmann verder aan. Naast Nanne Faas is Markus Schleszies aangesteld als adviseur voor de dealers in Oostenrijk en Zwitserland. Bosch eBike Systems bouwt hiermee zijn servicestructuren verder uit.
In 2013 concentreert Bosch eBike Systems zich op de uitbouw van het servicepartnernetwerk. De servicepartners van Bosch eBike Systems nemen talrijke diensten op zich, waaronder de begeleiding van de technische hotline, garantiebeslissingen of de terugzending van batterijen. De vakhandel profiteert zo van een snelle verwerking van aanvragen in de eigen taal en van vereenvoudigde processen.
De technische support ligt momenteel nog bij het Bosch Service-team in Duitsland. U kunt contact met hen opnemen via het servicenummer +49 7121 76660 en via e-mail aan dealer.ebikeservice@de.bosch.com.

Reageer op dit artikel