nieuws

NeilPryde super lichte 78 graden Alize zadelpen

Fietsen

NeilPryde super lichte 78 graden Alize zadelpen

NeilPryde introduceert de 78° Alize SL TT zadelpen: een super lichte zadelpen opgetrokken uit volledig carbon, ontwikkelt om een hoek van 78° te realiseren. De zadelpen kan gecombineerd worden met de Alize om deze te transformeren naar een triatlon/TT fiets. De Alize is zo een perfecte fiets voor zowel wegraces als triatlons.

NeilPryde introduceert de 78° Alize SL TT zadelpen: een super lichte zadelpen opgetrokken uit volledig carbon, ontwikkelt om een hoek van 78° te realiseren. De zadelpen kan gecombineerd worden met de Alize om deze te transformeren naar een triatlon/TT fiets. De Alize is zo een perfecte fiets voor zowel wegraces als triatlons.

Specificaties:

  • Verstelbare zithoek tot 78 graden
  • Ritchey zadelpenklem op een monorail design
  • Lengte: 350 mm (lang M, L, XL, XXL) en 320 mm (kort S)
  • Gewicht: 0.24kg (lang M, L, XL, XXL) en 0.22kg (kort S)

NeilPryde biedt tijdens de pre-order periode een 20% korting aan. (tot begin juli).

Alize is een aërodynamische racefiets met een expressief karakter. Het strakke ontwerp combineert elegantie, dynamisch esthetiek met aërodynamische prestaties bereikt door een optimale buis profilering en een verlenging van de ‘Kammtail’. Zoals is bewezen uit diverse windtunnel tests, controleert het veranderende profiel over de lengte van de buizen de luchtstroom die specifiek zijn voor de aërodynamische eigenschappen van elk element – frame, vorken, wielen en onderdelen. De innovatieve aërodynamische doorsneden zijn ontworpen om de achterzijde van de luchtstroom te verlengen zonder het gewicht te laten toenemen. De fiets is gemaakt met gecontroleerde en verfijnde afwerking met behulp van geavanceerde 3D-modellering technieken.

Diablo is de ultieme high-performance fiets geschikt voor de race enthousiastelingen die willen uitblinken bij de eindsprint en beklimmingen. Het ontwerp toont een ‘exoskeleton’ van ononderbroken koolstofvezels volledig geïntegreerd in het monocoque frame. Geïntegreerde sculpturale oppervlakten in zowel de overgangen en buizen verbeteren de stijfheid zonder verhoging van het gewicht. Speciale ribben werden opgenomen in strategische locaties op de voorvork poten, liggende achtervork en staande achtervork om de stijfheid te verhogen. De resulterende organische vorm drukt een gespierd en krachtig karakter uit dat verbeterde lichtgewicht prestaties uitdraagt.

Reageer op dit artikel