nieuws

8,2 voor E-Bike Service Center

Fietsen

8,2 voor E-Bike Service Center

APELDOORN – Accell geeft het gerenommeerde onderzoeksbureau Effoctory jaarlijks opdracht tot het meten van de klantwaardering van het E-bike Service Center. Gemeten worden o.a. de mate van deskundigheid, de oplossingsgerichtheid, de betrouwbaarheid, de e-bike cursussen en overige aspecten van servicegerichtheid.

APELDOORN – Accell geeft het gerenommeerde onderzoeksbureau Effoctory jaarlijks opdracht tot het meten van de klantwaardering van het E-bike Service Center.

Gemeten worden o.a. de mate van deskundigheid, de oplossingsgerichtheid, de betrouwbaarheid, de e-bike cursussen en overige aspecten van servicegerichtheid van het EBSC. Het onderzoek is in december 2008 opnieuw gehouden onder 1000 klanten van de Accell bedrijven. 

De eindscore van dit onderzoek is uitgekomen op een 8,2. Met name de waardering voor de ION technologie, de deskundigheid van het personeel en het nakomen van gemaakte afspraken scoorden hoog in 2008. 

Reageer op dit artikel