nieuws

Cycleurope in achtervolging bij digitale jeugd

Fietsen

Cycleurope in achtervolging bij digitale jeugd

ENSCHEDE – Cycleurope Industries verbindt haar merknamen Puch en Gitane aan het webfenomeen Whyrobbierocks.com. De eerste ‘aftrap’ gegeven gaat worden tijdens de allereerste online miss(ter)verkiezing. Whyrobbierocks.com is een site, die chatters voorziet van een ‘avatar’, een online uiterlijk en imago in de vorm van een levensecht figuur.

ENSCHEDE – Cycleurope Industries verbindt haar merknamen Puch en Gitane aan het webfenomeen Whyrobbierocks.com. De eerste ‘aftrap’ gegeven gaat worden tijdens de allereerste online miss(ter)verkiezing.
Whyrobbierocks.com is een site, die chatters voorziet van een ‘avatar’, een online uiterlijk en imago in de vorm van een levensecht figuur. “Deze site zal de komende maanden door honderdduizenden Nederlandse jongeren bezocht gaan worden voor de allereerste online miss(ter)verkiezing, die mede ondersteund zal gaan worden via MSN met o.a. Puch omafietsen en Gitane MTB’s als prijzen,” zegt Maurice Jacobs. “Verder zullen er diverse nieuwe grootschalige acties voorbereid worden waarbij de kans bestaat dat er speciale fietsen gemaakt zullen gaan worden voor deze categorie consumenten.”

Reageer op dit artikel