nieuws

Vendit lanceert nieuwe huisstijl en klantgerichte website

algemeen

Vendit heeft een nieuwe huisstijl en klantgerichte website gelanceerd. De nieuwe huisstijl straalt volgens Vendit een fris en professioneel bedrijf uit, waar het bedrijf ook voor staat. Met de nieuwe huisstijl wil Vendit benadrukken dat VMSII in iedere branche te gebruiken is.

Vendit lanceert nieuwe huisstijl en klantgerichte website

ROTTERDAM – Vendit heeft een nieuwe huisstijl en klantgerichte website gelanceerd. De nieuwe huisstijl straalt volgens Vendit een fris en professioneel bedrijf uit, waar het bedrijf ook voor staat. Met de nieuwe huisstijl wil Vendit benadrukken dat VMSII in iedere branche te gebruiken is.

“Vendit heeft in de afgelopen 25 jaar door korte lijnen binnen de organisatie en het bieden van kwaliteit en goede service in Nederland inmiddels een sterke positie in de markt verworven”, aldus Judith van Zessen, Marketing Manager bij Vendit. De nieuwe uitstraling bestaat uit diverse elementen waaronder: enveloppen, visitekaartjes, briefpapier en een vernieuwde website. Alles is voorzien van het nieuwe logo van Vendit en VMSII, waarbij de kleurstellingen een kleine metamorfose zijn ondergaan. Hiermee komt de dynamiek en herkenbaarheid van Vendit nog beter tot uitdrukking.



Ook de website van Vendit is volledig vernieuwd. De website is conform de nieuwe huisstijl, maar is vooral tekstueel volledig herzien. Korte teksten en branche gerichte afbeeldingen kenmerken deze nieuwe stijl. Van Zessen: “Met deze nieuwe huisstijl willen we benadrukken dat VMSII in iedere branche te gebruiken is. Door diverse referenties centraal te zetten, komt dit goed naar voren, of de ondernemer nu actief is in de modebranche of in de doe-het-zelf branche. De slogan ‘compleet eenvoudig – eenvoudig compleet’ sluit ook naadloos aan bij de positionering van Vendit en VMSII.”

Reageer op dit artikel