nieuws

Direct-to-Dealer business model

algemeen

ROTTERDAM – NeilPryde Bikes bied vanaf nu het innovatieve Direct-to-Dealer business model aan voor dealers in belangrijke locaties in Europa, de VS, Azië en Australië. Ondanks de directe verkoop aan de consument, start NeilPryde nu ook de verkoop via dealers, waar klanten de fietsen kunnen zien, aanraken, uitproberen en kopen.

Direct-to-Dealer business model

ROTTERDAM – NeilPryde Bikes bied vanaf nu het innovatieve Direct-to-Dealer business model aan voor dealers in belangrijke locaties in Europa, de VS, Azië en Australië. Ondanks de directe verkoop aan de consument, start NeilPryde nu ook de verkoop via dealers, waar klanten de fietsen kunnen zien, aanraken, uitproberen en kopen.

Sales representative Joris Birnie voor NeliPryde Bikes was vooheen werkzaam bij VanNicholas Bikes. Hij vertelt: “Dit is een nieuwe, interessante zakelijke kans voor vooruitstrevende dealers. NeilPryde biedt een hoogwaardige assortiment aan van een merk dat klanten reeds kennen en vertrouwen.”

Lage voorraad
Dealers werken met een zeer laag voorraadrisico door slechts drie tot vier fietsen in de showroom te plaatsen, maar hebben wel toegang tot het volledige assortiment van meer dan 60 modellen die online besteld kunnen worden. Fietsen kunnen eenvoudig worden besteld bij www.neilprydebikes.com voor de klant en dealers zullen de volledige marge ontvangen. De levering is snel en veilig – binnen 10 dagen, in 32 landen wereldwijd.

Reageer op dit artikel