nieuws

Karin Bloemen reikt ‘Etalage van het jaar’ uit

algemeen

Karin Bloemen reikt ‘Etalage van het jaar’ uit

AMSTERDAM – Voor de derde keer op rij organiseerde Frans Beekwilder BV, de specialist in productpresentatie en sfeerondersteuning, het event ‘Visual Language’. Tijdens dit jaarlijkse evenement is de winnaar van de ‘Etalage van het Jaar’ bekend gemaakt door Karin Bloemen en juryvoorzitter Jan Aarntzen.

AMSTERDAM – Voor de derde keer op rij organiseerde Frans Beekwilder BV, de specialist in productpresentatie en sfeerondersteuning, het event ‘Visual Language’. Tijdens dit jaarlijkse evenement is de winnaar van de ‘Etalage van het Jaar’ bekend gemaakt door Karin Bloemen en juryvoorzitter Jan Aarntzen.


Uit meer dan 300 inzendingen werden 24 etalages genomineerd. Aan de jury, bestaande uit Koos van Reesch (Retail journalist), Romeo Sommers (Manager Trends&Styling bij Intratuin) en Jan Aarntzen (Succesvol theatervormgever en kostuumontwerper), de moeilijke taak hieruit een winnaar te kiezen. Opmerkelijk is dat De Bijenkorf, genomineerd met hun Victor & Rolf etalage, zich heeft teruggetrokken uit de wedstrijd. Dit omdat het totaalconcept meer behelsde dan één etalage. De juryleden waren verbaasd, want De Bijenkorf had ook een goede kans gemaakt op de titel.
 
De kwaliteit van de inzendingen was dit jaar zeer hoog. De vakjury was lang verdeeld, maar koos uiteindelijk voor Atelier 25 met de etalage voor &V Spa & Store: ‘Prada’. Foto’s van de winnende etalage en overige deelnemende etalages zijn te zien op de website van Beekwilder.

De beste etalage
De inzending van Atelier 25 blinkt uit doordat deze opvallend is. Door de felle kleur in de achtergrond heeft de etalage enorme stopkracht. Het concept is origineel en zeer vernieuwend. De winnaar van de ‘Etalage van het Jaar’ weet honderd procent de aandacht van het winkelend publiek te trekken.
 
Men at Work wint de publieksprijs
Ook het publiek kon inzendingen beoordelen door via www.etalagevanhetjaar.nl te stemmen voor de Publieksprijs. In deze categorie wist Men at Work met de etalage ‘Perzische Tapijten’ de meeste stemmen achter zich te krijgen. 

Aanstormend Talent komt uit Utrecht
Het Aanstormend Talent dit jaar zijn een groep leerlingen van de vakopleiding NIMETO, opleiding MP (Medewerker Productpresentatie) uit Utrecht met hun Sinterklaasetalage. Een traditionele Sinterklaaspresentatie in een origineel nieuw jasje gestoken.

Reageer op dit artikel