nieuws

Tehava-actie: met de neus in de stroop

algemeen

Tehava-actie: met de neus in de stroop

GELEEN – De eerste winnaars van een Ferrari-fiets uit de op consumenten gerichte stroopactie Van Tehava zijn bekend. In het Noord-Limburgse Broekhuizenvorst en het Noord-Brabantse Helmond fietsen deze zomer de eerste gelukkigen op deze mythische fietsen.

GELEEN – De eerste winnaars van een Ferrari-fiets uit de op consumenten gerichte stroopactie Van Tehava zijn bekend. In het Noord-Limburgse Broekhuizenvorst en het Noord-Brabantse Helmond fietsen deze zomer de eerste gelukkigen op deze mythische fietsen.

In samenwerking met Canisius stroop heeft Tehava een ludieke consumentenactie lopen. In totaal zijn er een half miljoen potjes stroop uitgezet via de Nederlandse supermarken. “Doel van de actie is enerzijds om het natuurproduct stroop als gezond beleg te benadrukken en anderzijds om zo de collectie Ferrari-fietsen bij een breed publiek haast letterlijk ‘op tafel te zetten’,” licht Tehava-directeur Robert Vrancken toe.

Elk potje bevat immers een actiesticker op het deksel en kan een koker met een winnende code bevatten. Die code moet de consument op internet checken.

Afgelopen week was het eerst feest in Broekhuizenvorst. Uit handen van Joey Nijs van fietsenspeciaalzaak Metropool in Venlo kreeg het echtpaar Melk de fameuze fiets overhandigd. Zij vonden als eersten de winnende koker in hun potje Cansisius stroop. Uit de Ferraricollectie kozen zij voor het juniormodel.

Inmiddels heeft zich ook de tweede winnaar gemeld. Binnenkort zal er een Ferrari fiets worden uitgereikt in Helmond. De actie loopt nog door zo lang de voorraad actiepotten strekt.

“De populariteit van de Ferrari-fietscollectie groeit ook in Nederland. Zeker vanaf dit voorjaar, nu de fabrikant een aanzienlijke prijsverlaging op de nieuwe collectie heeft aangekondigd en doorgevoerd,” aldus Vrancken.

Reageer op dit artikel