nieuws

Montego Ambition wint VROUW Award

algemeen

AMSTERDAM – Daphne Deckers heeft gistermiddag in Taets Art Gallery in Zaandam de eerste VROUW Awards uitgereikt. Maar liefst 10.000 VROUW-lezeressen hebben gestemd op hun favoriete producten, winkelketen, reclamecampagne en bekende Nederlander. De Montego Ambition won de award in de categorie Gezond & Fit – Lijf & Balans.

Montego Ambition wint VROUW Award

AMSTERDAM – Daphne Deckers heeft gistermiddag in Taets Art Gallery in Zaandam de eerste VROUW Awards uitgereikt. Maar liefst 10.000 VROUW-lezeressen hebben gestemd op hun favoriete producten, winkelketen, reclamecampagne en bekende Nederlander. De Montego Ambition won de award in de categorie Gezond & Fit – Lijf & Balans.

In andere categorieën werden awards uitgereikt aan Natasja Froger, vanwege haar goede werk voor de Voedselbank. Dyanne Beekman mocht eveneens een award in ontvangst nemen voor de door haar ontworpen collectie van C&A. Multinational Unilever nam maar liefst drie awards mee naar huis voor: de reclamecampagne van Dove, tijd voor echte schoonheid, tussendoortje Magnum Mini en haarverzorgingslijn Andrélon Verrassend Volume.

Vrouwelijke merken populair
De VROUW Awards – een initiatief van VROUW Magazine en Dagblad De Telegraaf – zijn dit jaar voor het eerst uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er gestemd worden op de beste reclamecampagne en vrouwelijke Bekende Nederlanders. Producten die o.a in de prijzen vielen zijn The Collosal Mascara van Maybelline New York in de categorie Beauty en Beemster 20+ in de categorie Food. De VROUW Awards zijn uitgereikt tijdens een spetterende show en onder luid applaus van alle aanwezigen. De avond werd afgesloten met een fantastisch optreden van Berget Lewis.

Voorselectie door vakjury
De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als Beertje van Beers, Leontien van Moorsel, Marcel ten Holte (directeur van BusinessTrends Media) en Linda Boks (directeur van Zenith Optimedia).

Meer dan 10.000 stemmers
VROUW Magazine werd in maart 2007 voor het eerst verspreid op zaterdag bij De Telegraaf. Dat het magazine ongekend populair is, is terug te zien in de hoge en nog steeds stijgende bereikscijfers in de doelgroep vrouw. De uiteindelijke winnaars van de VROUW Awards zijn bepaald door meer dan 10.000 lezeressen van VROUW. Zij hebben hun stem uitgebracht op de website www.vrouwawards.nl.

Overzicht winnaars

  • Beauty – Gezichts- en lichaamsverzorging Nivea Visage Expert Lift
  • Beauty – Haarverzorging Andrélon Verrassend Volume
  • Beauty – Make-up Maybelline New York The Colossal Mascara
  • Mode – Kleding C&A collectie Dyanne Beekman
  • Mode – Lingerie Hunkemöller collectie Bodique
  • Mode – Accessoires Pandora Sieraden
  • Food – Drinken Hero Fruit2day
  • Food – Eten Beemster 20+
  • Food – Tussendoortjes Magnum Mini
  • Gezond & Fit – Wellness Wellnessresort De Zwaluwhoeve
  • Gezond & Fit – Lijf & Balans Montego Elektrische fiets
  • Huishoudelijk product  –  Vanish Oxi Action Intelligence
  • Winkelketen  –  HEMA
  • Reclamecampagne Dove – tijd voor echte schoonheid
  • Bekende Nederlander  –  Natasja Froger voor de Voedselbank

Reageer op dit artikel