nieuws

Nieuwe reclamecampagne Johnny Loco

algemeen

Nieuwe reclamecampagne Johnny Loco

AMSTERDAM – Johnny Loco richt zich al jaren volledig op het design en de uitstraling van haar fietsen. Het merk gaat met de nieuwe reclamecampagne nog een stap verder.

AMSTERDAM – Johnny Loco richt zich al jaren volledig op het design en de uitstraling van haar fietsen. Het merk gaat met de nieuwe reclamecampagne nog een stap verder.

In de nieuwe campagne staat voormalig Elite Model of the Year Barbara Egeler centraal waarbij zij met haar Urban Cruiser de wereld verkent en in onverwachte en spannende situaties belandt. Maar het maakt haar niet uit. Ze blijft er rustig onder. En ze blijft er volledig in stijl uit zien.

Abri’s
De campagne is deze week in heel Nederland te zien in abri’s, op billboards en op een grote swank bij het Leidseplein. Tevens zullen de distributeurs in Spanje, Denemarken, Zuid-Afrika en Australië de campagne lokaal uitrollen.

Johnny Loco constateert dat ook de traditionele Nederlandse merken bezig zijn om zich meer op design en uitstraling te focussen. “We hebben blijkbaar wat teweeggebracht en zo wordt het straatbeeld een stuk vrolijker”, aldus Arnaud van der Vecht.

Reageer op dit artikel