nieuws

Trendboek MOOD 09

algemeen

AMSTERDAM – Hyperconsumenten, de infantiele consument, burn out-consumptie, ADHD-consumenten, de termen waarmee de consument van 2009 worden omschreven liegen er niet om. De belangrijkste les van de economische crisis is dat we op zoek moeten naar oude en nieuwe manieren om af te rekenen met de wegwerpmaatschappij. Dat is de rode draad uit het nieuwe trendboek MOOD 09 van Trendslator dat net is verschenen.

Trendboek MOOD 09

AMSTERDAM – Hyperconsumenten, de infantiele consument, burn out-consumptie, ADHD-consumenten, de termen waarmee de consument van 2009 worden omschreven liegen er niet om. De belangrijkste les van de economische crisis is dat we op zoek moeten naar oude en nieuwe manieren om af te rekenen met de wegwerpmaatschappij. Dat is de rode draad uit het nieuwe trendboek MOOD 09 van Trendslator dat net is verschenen.
 
Zeven trends
In deze uitgave van MOOD wordt aan de hand van zeven trends, REMARK, ENRICH, ENDURE, RELATE, MOVE, EDUCATE en REVEAL, duidelijk hoe hyperconsumenten ontsnappen uit een overspannen samenleving, terug naar de basis op weg naar een nieuwe toekomst. In zeven hoofdstukken wordt aandacht besteed aan consumententrends en markttrends en aan bedrijven en organisaties die met nieuwe strategieën en vernieuwende concepten inspelen op die trends.
 
Innoveren is vooruitzien
MOOD 09 biedt informatie over actuele trends en ontwikkelingen en inspiratie voor het vertalen van trends naar nieuwe ideeën. Dit trendboek maakt het mogelijk om in een vroeg stadium trends op bestaande merken en producten af te stemmen en nieuwe te ontwikkelen. MOOD 09 geeft inzicht in de huidige ontwikkelingen en biedt bedrijven en organisaties mogelijkheden om de crisis met succes te bestrijden. 

Trendslator
MOOD 09 is een exclusieve uitgave van trendbureau Trendslator. Dit bureau doet, onder leiding van oprichter en trendwatcher Hilde Roothart, continu onderzoek naar de stemming in de maatschappij, bij de consument en in de markt. Daarnaast vertaalt Trendslator trends en ontwikkelingen naar marktgerichte adviezen. Trendslator werkt voor organisaties, bedrijven en merken die onderhevig zijn aan trends en veranderingen in levensstijl. Op http://www.trendslator.nl vindt u meer informatie over het bureau en MOOD 09.

Reageer op dit artikel