nieuws

Tweewieler Studiereis eclatant succes

algemeen

Tweewieler Studiereis eclatant succes

TAICHUNG/TAIPEI – De Tweewieler Studiereis 2008 is een eclatant succes geworden. Aan de reis naar Taiwan namen in totaal 35 mensen deel, die een bezoek brachten aan onder andere SGS, SRAM, Merida, JD Components, Giant, Velo, Wellgo en Taitra.

TAICHUNG/TAIPEI – De Tweewieler Studiereis 2008 is een eclatant succes geworden. Aan de reis naar Taiwan namen in totaal 35 mensen deel, die een bezoek brachten aan onder andere SGS, SRAM, Merida, JD Components, Giant, Velo, Wellgo en Taitra.

Afgezien van de valse start in verband met de politieke crisis in Thailand, is de reis zeer geslaagd. De bedrijfsbezoeken waren bijzonder informatief en interessant, de ontvangsten van een hartverwarmend enthousiasme en de sfeer in de groep uitstekend.

"Het programma was opgebouwd uit een gezonde mix aan verschillende bedrijven. Voor de deelnemers was het vaak een openbaring om te zien dat in een aantal gevallen wel heel veel verschillende merken fietsen of componenten uit één fabriek blijken te komen," zegt hoofdredacteur Arnauld Hackmann. "Ook de toewijding waarmee de fabrieksmedewerkers zich van hun taak kwijten, maakte veel indruk op de deelnemers."

Maandagavond is de groep probleemloos naar huis gevlogen, niet via Bangkok maar via Chiang Mai. "Van te voren kan je alleen hopen dat het zo zal verlopen. Als dan alles boven verwachting verloopt, dan is het een initiatief dat voor herhaling vatbaar is," aldus Hackmann.

"De kans is groot dat we volgend jaar weer iets gaan organiseren. Daarvoor zijn diverse opties denkbaar. Eenzelfde programma met eventueel wat aanpassingen, een soortgelijke reis naar China of een beursreis naar de Interbike Las Vegas. Daarover zullen we begin volgend jaar een beslissing nemen. Maat wat we ook doen, dat er animo is voor dit soort reizen is met deze reis onomstotelijk bewezen."

In de januari-uitgave van Tweewieler zal een uitvoerig verslag van de reis gepubliceerd worden.
Onderstaand alvast een eerste foto-impressie.

Reageer op dit artikel