nieuws

Internationalisering H’its International Group groeit

algemeen

Internationalisering H’its International Group groeit

NAZARETH (B) – Hits International, Europees importeur van fietsen, sport en fitness producten heeft een eigen vestiging in België geopend. Daarmee worden de internationale aspiraties van de handelsonderneming onderstreept.

NAZARETH (B) – Hits International, Europees importeur van fietsen, sport en fitness producten heeft een eigen vestiging in België geopend. Daarmee worden de internationale aspiraties van de handelsonderneming onderstreept.
Hits International brengt z’n producten op de markt in Scandinavië, Benelux, Duitsland, Oostenrijk, Engeland en Zwitserland. Ter ondersteuning van het hoofdkantoor in Nederland (Deventer) werkt Hits ook met zusterbedrijven in Duitsland en Sjanghai. “Om onze professionaliteit verder te verhogen opereren we sinds 1 april jl. ook vanuit België,” zegt Luc Poppe, managing director van Hits International B.v.B.a., Hij zal vanuit hier niet alleen manifesteren op de Belgische markt, maar bovendien de product range van Hits International introduceren in Frankrijk en Spanje. “Wat betreft het segment fietsen gaat het vooral om de merken Dunlop, Pelikan en Donnay. Onze strategie is afhankelijk van het karakter van de nationale markt. Normaal gesproken richten we ons voornamelijk op Europese retailketens, discounters, postorderbedrijven en franchiseketens.”
Bedrijven als Neckermann (in 4 landen), Metro-Makro (in 5 landen), Wehkamp, Quelle, Kijkshop en Kwantum horen tot de klantenkring van Hits International.

Reageer op dit artikel