nieuws

AGU start viering 40-jarig jubileum

algemeen

AGU start viering 40-jarig jubileum

ALKMAAR – AGU heeft afgelopen vrijdag de aftrap gedaan voor haar 40-jarig jubileum met het rondbrengen van meer dan 2.000 taarten naar klanten. De taarten werden begeleid door een extra dik nummer van AGUaliteiten.

ALKMAAR – AGU heeft afgelopen vrijdag de aftrap gedaan voor haar 40-jarig jubileum met het rondbrengen van meer dan 2.000 taarten naar klanten. De taarten werden begeleid door een extra dik nummer van AGUaliteiten.
Ook de redactie van Tweewieler werd blij verrast met een taart. In het jubileumnummer van AGUaliteiten onder meer de AGU-Jubileum Quiz, de Rabo-ploeg, terugblikken van Jan Janssen en Cees Stam, een artikel over de Doc Lap school in Ho Chi Min City, een goed doel van AGU, en verschillende aanbiedingen van AGU en natuurlijk nieuwe producten. En on top of it all een interview met voormalig premier Dries van Agt, over zijn passie voor de fiets. Om de veertig jaar een bijpassend gezicht te geven, is het logo van AGU vernieuwd. Met dezelfde uitgangspunten, de drie letters en het ‘klavertje’, is het gelukt een compleet nieuwe, moderne uitstraling te creëren. De letters zijn kapitaal geworden, wat staat voor kracht en stevigheid. Het klavertje is open geworden voor een meer eigentijds uiterlijk.
In zijn voorwoord memoreert Peter van den Kommer aan de opbouw van AGU door zijn vader, Jaap van den Kommer. Een man die zijn zoons Jaap en Peter alle ruimte gaf om het ondernemen te ‘leren’. Peter van den Kommer: ‘Mijn broer Jaap en ik hebben wijze lessen van hem gekregen en daardoor heel veel van hem geleerd. Vooral omdat we de vrijheid kregen om te ondernemen, om risico’s te lopen en om fouten te maken.’ Vervolgens dankt hij alle klanten en de 160 medewerkers van AGU hartelijk voor hun bijdrage aan het succes van AGU.

Reageer op dit artikel