nieuws

EBSC Online: 24/7 diagnose stellen bij e-bike

Retailing

APELDOORN – EBSC, het e-bike service center van Accell Group, heeft sinds kort een nieuwe, praktische servicetool beschikbaar voor dealers: EBSC Online. EBSC Online maakt het mogelijk om stap voor stap diagnose te stellen bij de elektrische fietsen waarvan het EBSC de serviceondersteuning levert.

EBSC Online: 24/7 diagnose stellen bij e-bike

Aan de hand van korte vragen en duidelijke afbeeldingen kunnen EBSC relaties snel tot de juiste diagnose komen. Daarnaast bevat deze online tool ook alle technische handleidingen, waarin de dealer alle informatie kan vinden die hij nodig heeft bij het onderhoud van de elektrische fietsen.

 

24/7 beschikbaar

EBSC Online is bovendien 24/7 beschikbaar, waardoor EBSC relaties ook buiten de telefonische openingstijden gebruik kunnen maken van diensten van het EBSC. De EBSC Helpdesk blijft uiteraard gewoon beschikbaar voor vragen en zal dealers assisteren bij het gebruik van EBSC Online.

 

Voor E-motion 24V en Protanium

Op dit moment is EBSC Online beschikbaar voor de systemen E-motion 24V en Protanium. De overige E-bike systemen worden later dit jaar opgenomen in EBSC Online. Tot die tijd zijn alle handleidingen uiteraard ook nog gewoon via www.ebsc.nl te raadplegen.

 

EBSC relaties kunnen de nieuwe tool uitproberen door naar www.ebsc.nl te gaan en te klikken op EBSC Online. Het team van EBSC is benieuwd naar uw ervaringen. Heeft u vragen of opmerkingen over EBSC Online, stel deze dan via de Feedback-knop van het programma.

Reageer op dit artikel