nieuws

Gazelle opent permanente showroom in het midden van het land

Retailing

Begin september opent Gazelle de deuren van een eigen Experience Center in het midden van Nederland. Op deze centrale A-locatie, op het kruispunt van de A1 en A28 nabij Amersfoort, organiseert Gazelle vanaf 4 september de Preview van haar nieuwe collectie. In deze permanente showroom van circa 1.200 m2 presenteert Gazelle niet alleen de nieuwe modellen, maar wordt de bezoeker ook meegenomen in de Gazelle merkwereld en het thema ‘Ga lekker fietsen!’.

Gazelle opent permanente showroom in het midden van het land

DIEREN – Begin september opent Gazelle de deuren van een eigen Experience Center in het midden van Nederland. Op deze centrale A-locatie, op het kruispunt van de A1 en A28 nabij Amersfoort, organiseert Gazelle vanaf 4 september de Preview van haar nieuwe collectie. In deze permanente showroom van circa 1.200 m2 presenteert Gazelle niet alleen de nieuwe modellen, maar wordt de bezoeker ook meegenomen in de Gazelle merkwereld en het thema ‘Ga lekker fietsen!’.

Zo wordt er naast de collectie onder andere aandacht besteed aan de 120-jarige geschiedenis en de sponsoring van de Jo Piels wielerploeg en Control schaatsploeg. Ook spelen enkele tv-programma’s waarin Gazelle komend jaar te zien is een rol van betekenis. “We zijn enorm verheugd dat we met deze centrale locatie een uitstekend alternatief hebben gevonden voor de wisselende locaties van onze jaarlijkse Preview en regionale voorverkoopshows. Het Gazelle Experience Center is een locatie waar het gehele jaar onze meest actuele collectie te bekijken en te testen is. Daarnaast zullen wij er ook trainingen en seminars gaan organiseren voor ons vakkanaal", aldus manager marketingcommunicatie Ronald ter Braak.

Op deze manier kan Gazelle haar Dealer Academy verder vormgeven. Dealers kunnen desgewenst vanaf komend voorjaar ook consumenten doorverwijzen naar het Experience Center, bijvoorbeeld om een model te bekijken dat de dealer zelf niet op de winkelvloer heeft staan. “Verkoop aan consumenten zal vanuit ons Experience Center niet plaatsvinden. Daarvoor zullen wij de consument altijd doorverwijzen naar hun lokale dealer. Ik denk dat het Experience Center een perfect instrument is om onze dealers verder te ondersteunen in de communicatie naar de oriënterende consument”, geeft Ter Braak aan. 

 

Meer nieuws over Gazelle

 

Reageer op dit artikel