nieuws

Bike Expo BrandNew Award legt nadruk op marktpotentie

Retailing

MÜNCHEN (D) – Voor de tweede achtereenvolgende keer organiseert Messe München eind juli de Bike Expo. Net als vorig jaar met rugdekking van ZEG. Toen kwamen veel branchenoten kijken uit nieuwsgierigheid naar het nieuwe evenement.
SPECIALE AANBIEDING VOOR LEZERS VAN TWEEWIELER!

Bike Expo BrandNew Award legt nadruk op marktpotentie

MÜNCHEN (D) – Voor de tweede achtereenvolgende keer organiseert Messe München eind juli de Bike Expo. Net als vorig jaar met rugdekking van ZEG. Toen kwamen veel branchenoten kijken uit nieuwsgierigheid naar het nieuwe evenement.

Nu gaat de beurs een tweede ronde in waarvoor zelfs een BrandNew Award in het leven geroepen is.

Na het verdwijnen van de IFMA in Keulen was ZEG min of meer haar thuisbasis kwijt. Toen Messe München plannen om een nieuwe vakbeurs voor de fietsindustrie op te tuigen, had ZEG er wel oren naar om dit initiatief te ondersteunen. De Duitse retailorganisatie hecht er wel aan de beurs voorafgaand aan de Eurobike te laten plaatsvinden. Zo kunnen zij hun dealers als eerste kennis laten maken met hun collecties in het algemeen en die van Bulls in het bijzonder.

De reacties op de eerste Bike Expo waren wisselend, maar de beurs zag er verzorgd uit, zeker voor een eerste keer. Ondanks dat de bezoekersaantallen voor verbetering vatbaar waren, waren diverse exposanten toch wel tevreden. Vooral over de kwaliteit van het bezoekerspubliek, dat zij in deze omstandigheden alle aandacht konden geven.

Al met al is het een interessant initiatief, waarvan het volgen hoe het zich ontwikkelt bijzonder boeiend is.

KLIK HIER voor alle informatie in Dossier Bike Expo

Reageer op dit artikel