nieuws

Workshop Recessie Marketing van BOVAG

Retailing

BUNNIK – Ook dit jaar organiseert BOVAG Fietsbedrijven in oktober haar jaarlijkse regioworkshops. Met als thema dit jaar: Recessie Marketing. Ook al lijkt de tweewielerbranche beperkt geraakt te worden door onder andere het succes van de e-bike, toch wil BOVAG helpen uw bedrijf voor te bereiden op de veranderende klant.

Workshop Recessie Marketing van BOVAG

BUNNIK – Ook dit jaar organiseert BOVAG Fietsbedrijven in oktober haar jaarlijkse regioworkshops. Met als thema dit jaar: Recessie Marketing. Ook al lijkt de tweewielerbranche beperkt geraakt te worden door onder andere het succes van de e-bike, toch wil BOVAG helpen uw bedrijf voor te bereiden op de veranderende klant.

“BOVAG-leden zijn van harte welkom op één van de vijf avonden in het land waar Rogier van Kralingen de ondernemers aan de hand van direct toepasbare tips, mee zal nemen in de wereld van Recessie Marketing. Eind 2008 werden wereldwijd alle economieën door een recessie overvallen. Deze hing al meer dan een jaar in de lucht. Het sluimerende economische koutje werd ineens een zware griep. De bedrijvigheid krimpt, markten nemen in omvang af, consumenten aarzelen, stellen veel aankopen uit. Hierin willen wij de ondenermers helpen”, aldus manager BOVAG Tweewielerbedrijven Maurice Manders.

Datum en locatie:
maandag 12 oktober, Alkmaar
woensdag 14 oktober, Bunnik
maandag 19 oktober, Rotterdam
woensdag 21 oktober, Eindhoven
maandag 26 oktober, Zwolle

De bijeenkomsten beginnen om 20.00 uur en eindigen rond 22.00 uur. De koffie staat om 19.30 uur klaar. U kunt zich per mail aanmelden: tweewieler@bovag.nl. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging met het programma en een routebeschrijving.

Reageer op dit artikel