nieuws

Unigarant derde in onderzoek

Retailing

HOOGEVEEN – De klanttevredenheid van assurantiekantoren over Unigarant Verzekeringen is uitstekend. Op het onderdeel Schade eindigde het bedrijf op een derde plek.

Unigarant derde in onderzoek

HOOGEVEEN – De klanttevredenheid van assurantiekantoren over Unigarant Verzekeringen is uitstekend. Op het onderdeel Schade eindigde het bedrijf op een derde plek. Dat blijkt uit het onlangs verschenen performance-onderzoek van NVA, NBVA en DAK, dat werd uitgevoerd door TNS Nipo.

De assurantiekantoren die zijn aangesloten bij NVA, NBVA en DAK is gevraagd naar hun tevredenheid over de verzekeringsmaatschappijen waarmee zij zaken doen. Met een derde plek op het onderdeel Schade doet Unigarant het dus prima. Vorig jaar scoorde het bedrijf al een goede zesde plaats. Op ieder onderzoekspunt boekte Unigarant hoge scores, wat uiteindelijk resulteerde in een plek bij de beste schadeverzekeraars van Nederland. “We zijn erg blij met de hoge waarderingen die onze tussenpersonen aan ons geven. Daar doen we het tenslotte voor. Uiteraard merken we dat ook aan onze resultaten. Daar zijn we heel happy mee. Niettemin gaan we voor de nummer 1 positie”, aldus Rob Kamphuis, algemeen directeur van Unigarant. De hoogste scores gaven de assurantiekantoren aan Unigarant voor de punten: snelheid mutaties, polisverwerking en acceptatie; nauwkeurigheid polissen en betrouwbaarheid en loyaliteit en integriteit van Unigarant naar assurantiekantoor.

Reageer op dit artikel